فروش دینام کولر نصب موتور کولر آبی ۲۲۵۸۶۱۳۵ دینام کولر

فروش ونصب موتورکولر آبی موتوژن باچک کردن وروغن کاری کولر شما (سرویسکار کولر آبی)وبازدید موتور وپمپ آب
فروشنده موتور کولر ابی ونصب موتور دینام کولرآبی ایران موتور باضمانت نصب وگارانتی باچک کردن وروغن کاری کولر شما وبازدید موتور وپمپ آب کولر
الکتروموتورهای القایی با روتور قفس سنجابی -موتورکولرایران موتور

الکتروموتور صنعتی ایران موتور وموتوژن تلفن کارخانه:۷۷۲۲۷۲۰۵ تلفن فروشنده ونمایندگی در سراسرتهران:۲۲۵۸۶۱۳۵(سرویسکار کولر آبی)

کلیات:

الکتروموتورهای صنعتی ایران موتور و موتوژن از نوع بسته بوده و توسط پروانه پلاستیکی و پره های تعبیه شده در دو انتهای روتور قفس سنجابی خنک کاری می شود. این موتورها براساس استانداردهای بین المللی(جدول۱) طراحی شده و کلیه مراحل تولید آنها با استفاده از تکنولوژی مدرن انجام می گردد.

شفت:

شفت موتورها با یک سر خروجی تولید میگردند. ابعاد نهایی شفت ها با تلرانس های دقیق توسط دستگاه CNC ماشین کاری می شوند، خار و جای خار بر روی شفت طبق استاندارد DIN6880 می باشد.
دایکاست روتورها با آلومینیوم خالص می باشد و پس از تولید کامل روتورها، بالانس دینامیکی آنها با دستگاه های کاملا دقیق صورت می گیرد.

جعبه ترمینال:

جعبه ترمینال به صورت یکپارچه با فریم ریخته گری می شود و امکان هدایت کابل های برق را از قسمت راست و چپ جعبه ترمینال فراهم می سازد. به این منظور گلندهای استاندارد براساس DIN46320 استفاده می شود.نمایندگی در سراسرتهران:۲۲۵۸۶۱۳۵(سرویسکار کولر آبی)

تهویه موتورها کولرآبی

پروانه موتورها از جنس پلی آمید با مقاومت مکانیکی بالا تولید گردیده که در انتهای موتورها بر روی شفت نصب می شود. هوا توسط چرخش پروانه از عقب موتور به طرف جلو و بر روی بدنه دمیده می شود.فروشنده موتور کولر ابی ونصب موتور دینام کولرآبی ایران موتور

فریم موتور کولر:

فریم الکتروموتورها تا سایز ۱۶۰ از آلیاژ آلومینیوم به روش دایکاست و از سایز ۱۶۰ به بالا از جنس چدن ریخته گری می شود.

بلبرینگ ایران موتور:

بلبرینگ های مورد استفاده تا سایز فریم ۲۰۰ از نوع ۲Z واز ۲۰۰ به بالا از نوع Z می باشند که سایز بلبرینگ ها در جدول شماره ۴ آمده است.

درجه حفاظت:نمایندگی در سراسرتهران:۲۲۵۸۶۱۳۵(سرویسکار کولر آبی)

میزان حفاظت موتورها در مقابل نفوذ ذرات خارجی، آب و گرد وغبار بر اساس استاندارد IEC60034-5 طبق جدول شماره ۲ تعریف می شود.

ولتاژ و فرکانس موتور کولرآبی:فروشنده موتور کولر ابی ونصب موتور دینام کولرآبی ایران موتور

الکتروموتورهای صنعتی موتوژن بطور معمول برای فرکانس ۵۰HZ و ولتاژهای مطابق با جداول مشخصات نامی طراحی شده اند، موتورهای طراحی شده برای کار با فرکانس ۵۰HZ را میتوان با منبع تغذیه ۶۰HZ نیز به کار برد. در این صورت برای به دست آوردن مشخصات کارایی جدید ضمن ثابت نگهداشتن ولتاژ نامی، سایر اطلاعات داده شده در جداول را بایستی در ضرایب تبدیل(جدول شماره ۳) ضرب کرد.

اثر تغییرات ولتاژ و فرکانس منبع تغذیه:

براساس استاندارد IEC60034-1 الکتروموتورها با تغییرات ولتاژ تا ۵%+- یا فرکانس تا ۲%+- قادر به انجام کار مورد نظر می باشند. اما در این حالت مشخصات کارآیی آنها لزوما با مشخصات کارآیی در ولتاژ و فرکانس نامی بطور کامل مطابقت نکرده و اختلاف جزیی وجود خواهد داشت و دمای آنها کمی بیشتر از حالت کار در ولتاژ و فرکانس نامی خواهد بود. نکات فوق در حالت تغییرات همزمان ولتاژ و فرکانس نیز صادق است.نمایندگی در سراسرتهران:۲۲۵۸۶۱۳۵(سرویسکار کولر آبی)

تغییرات مجاز مشخصات کارایی:

براساس استاندارد IEC60034-1 تغییرات زیر در مشخصات کارآیی مجاز می باشند
راندمان(n):
الکتروموتورهای P<=50KW (توان)       -۰٫۱۵(۱-n)
الکتروموتورهای P>50KW (توان)       -۰٫۱۰(۱-n)
ضریب توان(CosΦ):
-۱٫۶(۱-CosΦ)       (۰٫۰۲=حداقل ۰٫۰۷=حداکثر)
لغزش(در دمای کاری و بار کامل):
الکتروموتورهای P<1KW (توان) %۳۰-+ لغزش نامی یا تضمین شده
الکتروموتورهای P>=1KW (توان) %۲۰-+ لغزش نامی یا تضمین شده
جریان راه اندازی: %۲۰+ جریان نامی یا تضمین شده
گشتاور روتور قفل شده: %۲۵+ تا %۱۵- گشتاور نامی یا تضمین شده
گشتاور شکست: %۱۰- گشتاور نامی یا گشتاور تضمین شده

اتصال زمین:

الکتروموتورها دارای دو محل اتصال زمین هستند که با علامت مشخص شده اند. یکی از آنها در داخل جعبه ترمینال و دیگری بر روی پایه الکتروموتور تعبیه شده است.

اضافه بار:

الکتروموتورها بعد از رسیدن به دمای کاری نرمال، بر اساس استاندارد IEC60034-1 قادر به تحمل بار اضافی تا ۱٫۵ برابر جریان نامی به مدت ۲ دقیقه هستند.

گشتاور اضافی لحظه ای:

الکتروموتورها در ولتاژ و فرکانس نامی خود، بدون کاهش ناگهانی سرعت یا توقف، قادر به تحمل گشتاور اضافی(با افزایش تدریجی) تا ۶۰% گشتاور نامی خود به مدت ۱۵ ثانیه می باشند.
توان خروجی مندرج در کاتالوگ مربوط به عملکرد الکتروموتور تا ارتفا ۱۰۰۰ متر از سطح دریا و دمای تا ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد برای ارتفاع و

دماهای بالاتر مطابق جدول شماره ۵ عمل گردد.فروشنده موتور کولر ابی ونصب موتور دینام کولرآبی ایران موتور

الکتروموتورهای کولری ونصب موتورکولرابی الکترو برتر

موتور کولر الکترو برتر (نامی نیک در صنعت موتور کولر ساری با ضمانت دوساله امداد برق تهران..

کلیات موتورکولرابی ایران موتور وموتوژن: ۲۲۵۸۶۱۳۵ تلفن فروشنده موتور کولر ابی ونصب موتور دینام کولرآبی ایران موتور

تولید الکتروموتورهای کولری از سال ۱۳۵۵ تحت لیسانس شرکت وستینگهاوس درایران موتور و موتوژن شروع شده است. این الکتروموتورها با گشتاور راه اندازی بالا مخصوص کولر آبی با کاربرد تسمه ای دو دور بوده و تک دور آنها نیز بنا به سفارش قابل تولید و تحویل می باشد.

فریم:

مطابق استاندارد آمریکایی NEMA-MG1 Part4
National Electrical Manufacturers Association
فریم الکتروموتورهای کولری موتوژن سایز ۵۶ بوده و تماما فولادی می باشد. جهت جلوگیری از خوردگی در محیط شدیدا رطوبی داخل کولر با لایه ای بی رنگ از رزین پلی استر پوشش داده شده است.

قیمت دینام کولر

شفت:

فروش موتور کولر ۳ ۴ (دینام سه چهارم )شفت الکتروموتورهای کولری با یک سر خروجی تولید می گردند. ابعاد نهایی شفتها با تلرانس های بسیار دقیق با دستگاه های تمام اتوماتیک تولید شده و با لایه سیاه رنگ بسیار مقاوم در مقابل رطوبت پوشش داده می شوند.

روتور:

روتورها از نوع قفس سنجابی و با آلومینیوم خالص دایکاست شده و توسط ماشین آلات خودکار بطور دقیق ماشینکاری می گردند، کلید گریز از مرکز مخصوص، روی شفت و داخل الکتروموتور تعبیه شده است.

درپوشها:

درپوش های الکتروموتورهای کولری از آلیاژ آلومینیوم به روش ریخته گری دایکاست تولید شده و سوئیچ مخصوص(ترمینال) روی درپوش عقب الکتروموتور سوار میگردد. محل نصب سیم ارت نیز در روی درپوش عقب و با علامت ارت مشخص شده است.نمایندگی در سراسرتهران:۲۲۵۸۶۱۳۵(سرویسکار کولر آبی)

خنک کاری کولرآبی وتکنیک های خنک تر شدن پوشال:

موتور کولر ۳ر۴ برایکولر ابی ۷۰۰۰ تا ۵۰۰۰مطابق استاندارد NEMA-MG1 Part6 شیوه خنک کاری با پره های روتور می باشد. با چرخش روتور هوا از کانال درپوشهای الکتروموتور به داخل مکیده شده و از سوراخهای فریم به بیرون هدایت می گردد.

روغنکاری موتور کولر ودینام کولر:

الکتروموتورهای کولری ایران موتور وموتوژن به گونه ای طراحی گردیده اند که احتیاجی به روغنکاری مجدد نداشته و روانکار از انباره مخصوص در داخل درپوشها بطور خودکار مابین شفت و یاتاقان ها جریان می یابد.

درجه حفاظت:

مطابق استاندارد NEMA-MG1 Part5 و معادل آن IEC 34-5 درجه محافظت این الکتروموتورها IP22 می باشد. این بدین معناست که این الکتروموتورها در مقابل اجسام صلب با قطر بیش از ۱۲ میلی متر و چکه های قطرات آب از بالای الکتروموتور ماکزیمم با ۱۵ درجه زاویه از حالت عمودی حفاظت شده اند.