قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ فروش نصب دینام کولر آبی فوری

قیمت فروش و نصب دینام کولر ابی همراه با نصب و راه اندازی و گارانتی روی کولر ابی  تلفن نمایندگی و اعزام تعمیرکار درمحل با موتور ۷۷۲۲۷۲۰۵-۲۲۵۸۶۱۳۵واحد سیار خدمات کولر ابی در مناطق غرب،شرق،شمال تهران ابسال کولر ابی انرزی و سپهرالکتریک…

فروش نصب دینام کولر آبی فوری   نصب دینام کولر ابی همراه با نصب و راه اندازی و گارانتی روی کولر ابی  تلفن نمایندگی و اعزام تعمیرکار درمحل.

 

قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ دینام ایران موتور با دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش ACکمصرف با بادهی ۲۷۰۰ دور در دقیقه موتور ۴-۳ اسب بخار(سه چهارم)

قیمت دینام کولر

تعمیرکار موتور کولر ابی ابسال ارج سپهر الکتریک خدمات کولر ابی در محدوده مناطق شمال و غرب و شرق تهران دارای سه شعب در تهران/رسیدگی به خرابی موتور کولر و سرویس کولر ابی شما در کمترین زمان با سرویسکاران کولر امداد برق تهران بهترین خدمات کولر را تجربه کنید.

قیمت فروش دینام کولر موتوزن

قیمت دینام کولر ابی ایران موتور با دوسال گارانتی{ خدمات پس از فروش ACکمصرف با بادهی ۲۷۰۰ دور در دقیقه موتور ۴-۳ اسب بخار(سه چهارم)}

امداد برق فروش موتور کولر آبی دینام موتوژن تبریز

/فروش-موتور-کولر-آبی-دینام-موتوژن ایران موتورتبریز

دینام موتوژن تبریزکولرآبی حتی روزهای تعطیل موتورکولر(دینام)موتوژن ۳/۴تبریز اسب بخاربا ضمانت دوساله برای کولرهای آبی 

نماینده فروش محصولات ایران موتور تبریز – موتوژن سه فاز و تکفاز. ۲۲۵۸۶۱۳۵ تلفن… الکتروموتور کولر آبی  سه چهارم اسب

داغ شدن موتور کولر آبی : دلیل و راهکار حل این مشکل

داغ شدن دینام کولر میشه بخاطر زیاد کارکردن با دور کم یا تنظیم نبودن فولی کوچیک یا تنظیم نبودن فولی بزرگه( پروانه حلوزنی) تلفن تعمیرکار و استاد کولر و خدمات کولر ابی در تهران۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵-۷۷۲۲۷۲۰۵ واحد رسیدگی به تعمبیرات کولر و دینام کولر ابی.

موتور کولرهای آبی یکی از مهم ترین و شاید پیچیده ترین اجزای آن ها به شمار می آید. زمانی که در فصل گرم تابستان خواب شیرین خود را در خنکای مرطوب سیستم های خنک کننده تبخیری تجربه می کنید، شاید چندان به فکر حال و روز کولر و اجزای سازنده آن نباشید! هرچند که سیستم عملکرد این کولرها نسبتاً ساده و ابتدایی است، اما ممکن است به دلایلی داخلی یا خارجی دچار مشکل شوند. یکی از مشکلات رایجی که ممکن است کاربران با آن مواجه شوند داغ شدن موتور کولر آبی است.

داغ شدن موتور کولر آبی (Evaporative Coolers Motor Overheating) می تواند از جهات مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گیرد. در این مقاله قصد داریم در مورد علل داغ شدن موتور کولر آبی و مشکلات ناشی از آن بحث نماییم. همچنین، سعی خواهیم کرد راهکارهایی را برای مواجهه با این مشکل در اختیار کاربران کولرهای تبخیری و علاقه مندان قرار دهیم.

علل داغ شدن موتور کولر آبی

به صورت کلی هرگونه نوسانات ولتاژ در جریان برق اتصالی به سیستم الکتروموتور، هرچند به اندازه ۱ درصد می تواند سبب داغ شدن موتور کولر آبی شود. همچنین نوسانات جریان برق تا میزان ۵ درصد نیز می تواند روی افزایش درجه حرارت موتور کولر موثر باشد. برای بررسی بیشتر تاثیر این عوامل روی داغ شدن موتور می توانید به استاندارد NEMA MG-1 مراجعه کنید.

  • ولتاژ اعمالی (Operating Voltage) بسیار بالا یا بسیار پایین

به صورت کلی اعمال ولتاژ بالای ۱۵ درصد ولتاژ نامی (Nominal Voltage) دستگاه یا ۱۵ درصد پایین تر از آن، می تواند سبب بروز مشکل در عملکرد الکتروموتور کولر شده و دمای آن را افزایش دهد.

راهکارهای جلوگیری از داغ شدن موتور کولر آبی

  • حذف پوشش جانبی دستگاه

قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ فروش نصب دینام کولر آبی فوری با برداشتن پوشش جانبی موتور کولرهای آبی به سهولت می توان به اجزا و سیستم های داخلی این دستگاه دسترسی پیدا کرد. بدین منظور کافی است اسکرو و پیچ ها را برداشته و اجزای داخلی موتور را رویت نمایید.

  • بررسی تنش (Tension) وارده به تسمه

تسمه به کار رفته در ساختار موتور و فن نباید بیش از حد محکم یا بیش از حد شل باشد. برای بررسی تنش وارده به تسمه کافیست آن را با دست امتحان نمایید و از صحت نصب آن اطمینان حاصل کنید.

کولر تبخیری مورد استفاده شما دارای یاتاقان ها و شفت هایی است که باید مورد بررسی قرار گیرند. لازم است به صورت دوره ای آن ها را روغن کاری نمایید و از عملکرد بدون روغن آن ها خودداری کنید. چرا که چنین حالتی می تواند منجر به داغ شدن موتور کولر آبی گردد. در واقع، عدم روغن کاری بلبرینگ ها سبب عملکرد نادرست و قفل شدن آن ها شده و به شدت در افزایش درجه حرارت موتور کولر تاثیرگذار است.

  • بررسی اتصالات الکتریکی (Electrical Connections)

از اتصالات الکتریکی سیستم خنک کننده تبخیری خود اطمینان حاصل کنید تا بیش از اندازه گرم نشوند و یا بیش از حد کوتاه نشده باشند. هم چنین استفاده از کلید کولر آبی نامناسب یا فیوز نامناسب نیز می تواند سبب داغ شدن موتور کولر  آبی گردد. لذا کافی است از صحت اتصالات و سیم پیچی ها، کلیدها و فیوز و … و نحوه نصب آن ها اطمینان حاصل کنید تا از داغ شدن موتور جلوگیری نمایید.

این نوع موتورها از نوع قفسی (قفس سنجابی) با راه‌انداز خازنی یا مقاومتی دو دور می‌باشند، که در قدرتهای مختلف ۲۵/۰، ۵/۰ و ۷۵/۰ اسب بخار و بالاتر نسبت به حجم هوادهی کولر انتخاب می‌شوند. این نوع موتورها به دلیل نداشتن کلکتور (روتور سیم پیچی شده) با صدای بسیار کم، حجم، قیمت کمتر و عمر طولانی‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرند. موتور کولر دارای دو دور حدود ۱۰۰۰ و ۱۵۰۰ دور در دقیقه است، که به نام دور کند و دور تند معروف است. ساختمان این موتورها براساس سه مشخصه سیم‌پیچ که راه‌انداز دور کند و دور تند هستند، ساخته می‌شوند.

در روی بدنه موتور کولر قسمت الکتریکی کلید گریز از مرکز وجود دارد که سرهای خروجی سیم‌پیچ‌ها و کابل ورودی برق به آن متصل می‌شود. روی قسمت کائوچویی این کلید لغات (COM) مشترک (HI) تند (LO) کند دیده می‌شود. جریانی که موتور در دورهای تند و کند می‌کشد، حدود یک اسب بخار و (۲/۴ آمپر) است. برای کولرهای با حجم هوادهی زیاد از موتورهای سه فاز با یک دور (۱۵۰۰ دور در دقیقه) استفاده می‌شود. ساختمان کولر آبی از بخشهای مختلی تشکیل شده‌اند که آنها را بررسی می‌کنیم.خدمات کولر ابی در مناطق غرب،شرق،شمال تهران ابسال کولر ابی انرزی و سپهرالکتریک…

فروش نصب دینام کولر آبی فوری   نصب دینام کولر ابی همراه با نصب و راه اندازی و گارانتی روی کولر ابی  تلفن نمایندگی و اعزام تعمیرکار درمحل.قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ دینام ایران موتور با دوسال گارانتی و خدمات پس از فروش ACکمصرف با بادهی ۲۷۰۰ دور در دقیقه موتور ۴-۳ اسب بخار(سه چهارم)

استاتور (قسمت ساکن موتور)

استاتور از سه قسمت اصلی تشکیل شده است.

بدنه (طوقه)

این قسمت استاتور از ورقهای فولادی ساخته شده و توسط دستگاه درزجوش به صورت استوانه‌ای کامل درآمده است. قبل از جوش بدنه سوراخ‌هایی توسط پرس جهت تهویه روی آن تعبیه می‌گردد. قبل از اینکه هسته و سیم‌بندی در آن قرار گیرد، روی آن آزمایشهایی انجام می‌گیرد. قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ فروش نصب دینام کولر آبی فوری بدنه ابتدا فسفاته، سپس لعابکاری و سرانجام رنگ می‌شود. موقعی که استاتور روی پایه‌اش قرار می‌گیرد، حتماً قسمت بیرون منفذ آن باید به سمت بالا باشد تا در مقابل ریزش آب و غیره محافظت گردد.

قیمت دینام کولر تلفن نمایندگی ۲۲۵۸۶۱۳۵ فروش نصب دینام کولر آبی فوری در سراسر تهران.