نمایندگی موتوجن در تهران ۷۷۲۲۷۲۰۵-۲۲۵۸۶۱۳۵ motojen dinam

اولین و قیدیمی ترین نمایندگی فروش موتور کولر موتوژن (موتوجن) با فروش استثنایی برای بهار و تابساتان ۱۳۹۸ با قیمت ارزان/۲۲۵۸۶۱۳۵۱-۰۲۱ با سرویسکـار ماهر.

دفتر فروش وارسال کارخانه دینام کولر ۰۲۱۷۷۲۲۷۲۰۵سفارشات و ارسال به سراسر تهران و ایران بهترین موتورکولر آبی .

 

دینام کولر الکتروبرتر و ایران موتور با گارانتی نصب ۲ ساله با مصرف برق کمتر(++A )از موتوجن 

نمایندگی موتوجن در تهران

با تولید ملی و ایرانی در صنعت دینام کلر ابی در اسیا و اروپای مرکزی ار نظر کیفیت و مصرف انرژی برق با اتکای به دانش استادان ایرانی در صنف موتور کولر آبی ابسال،ارج،سپهر الکتریک،ایران موتور و کولر ابی .

 

ما در سعادت آباد تا شهرک غرب و خیابان مهستان و بلوار دریا در غرب تهران تا پونک و نمایندگی فروش در شمال تهران در پاسداران و بلوار اتدرزگو ابدای فرمانیه در کوه نور طبقه ۵ واحد ۳۳ اهالی محترم ان محله نزدیک شان هست برای فروش و نصب روی کولر

 

خیابان عادل و ۱۹۶ شرقی تا ۲۰۷ غربی در تهرانپارس ابتدای اتوبان باقری از شمال به جنوب هم شعبه مخصوص بچه های فلکه سوم تا اول تهرانپارس میباشد.

هرجای تهران هستید در کمتر از یک ساعت متخصص کولر با دینام با ضمانت نصب ما در خدمتان هست..جای نگرانی نیست 😉 

 

 

الکتروبرتر نامی نیک در صنعت الکترو موتوتور موتوجن و ایران موتور با قیمت خوب و با ضمانت همراه با اعزام تکنسین کولر در هرجای تهران فقط با شماره های ۲۲۵۶۱۳۵_۷۷۲۲۷۲۰۵ نصاب و تعمیرکار و خدمات کولر آبی شبانه روی از گروه امداد برق تهران متخصصین حرفه ای اماده خدمت رسانی بهد هم وطنان میباشند..

نصاب دینام موتوجن با دستگاه مخصوص

قیمت نصب موتور کولر 

برای اینکه موتور کولر سوخته خود که بر اثر اب ریختن یا دور کولر را روی  زیاد گذاشتن و به مسافرت یا میهمانی رفتن یا به طوز صحیح و اصولی سرویس کار کولر ناشی یا کار بلد نبوده هنگام راه اندازی و سرویس کولر روغن کاری میل لنگ و بلبرینگ موتور و در بوش دینام موتوزن قشنگ سرویس نشده..

در فصل اردبهشت یا خرداد که گرما شروع میشه برای سرویس کولر آبی ابسال یا انری یا هر مارک کولر تون بود را به یک سرویسکار کولر ماهر بدید تا بصورت استاندارد انرو شروع به سرویس سالیانه کنه،اگر تکنسین خوب سراغ ندارید کافیست به همراه استاد و تعمیرکار کولر اقای نجم الدین ساروقی (اقا سهیل۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳-۲۲۵۸۶۱۳۵ هماهنگ کنید تا خنکی کولر و ترفند های باد زیاد را حس کنید.

The dealership dealership engine dealer ship

(موتوجن) with exceptional sales for spring and  with inexpensive prices with the skilled servis kar

اis a good name in the electromagnetic industry of 

and Iran with good price and with a guarantee.

cooler of the sales office in the power conditioners.