فروش قعطعات کولر آبی مغازه پخش لوازم یدکی کولرتهران

مرکز پخش قعطعات کولر ابی و سرویس کولر با سابقه ۳۴ ساله در تهران  امیر سعدی فروش لوازم یدکی کولر ابی فروش وپخش دینام کولر ابی پمپ آب الکترو برتر موتوژن ابسال پمپ اب ایران موتور دینام کولر ایران موتور پخش و فروش دینام کولر ابی الکترو برتر بهترین و قدیمی ترین موتور کولر ابی با دوسال ضمانت و خدمات پس از فروش…

با قیمت تولید کننده پمپ و موتور کولر آبی -پوشال کاج -تسمه و یاتاقان-حلزونی وبدنه و کفی کولر ابی ۵۵۰۰ لوازم کولر ۷۰۰۰  تلفن فروشنده ۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳ ارسال لوازم و قعطات کولر به سراسر ایران.

👈  {خواهشمندم فقط خریداران واقعی تماس بگیرند ✔ ☆●●فقط با موبایل ↩۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳ جهت لوازم کولر برای قیمت تماس نگیریدجواب داده نمی شود}***به خرید لوام کولر  تعداد تخیف خوبی داده میشه….فروش و نصب دینام کولر ابی

لوازم کولر آبی

_____بدنه کامل بدون موتور

1850 الی 3850 تومان ورق ۲ زنگ صدزنگ کوره ابی میباشد”جنس درجه یک..جنس اشغال متفرقه ارزان نداریم…. ❌

******لطفا” لطفا” خواهشند برای قیمت گرفتن زنگ نزنید جواب صحیح داده نمیشود و ساعت تماس ازساعت 1 ظهر الی 4 بعدظهر میباشد.لوازم کولر آبی  امیرسعدی {پس از پرداخت لوازم شما ارسال درب مغازه تان یا منزاتان انجام میشود****

پخش و فروش لوازم کولر ابی قعطعات کولر ابی در
سعدی تولید و فروش موتور کولر آبی ایران موتور نصب و تعمیر دینام کولر ابی پمپ اب و سرویسکار کولر آبی متخصص کولر ابی 
فروش لوازم کولر آبی فروش موتور کولر فروش دینام سه چهارم فروش و نصب دینام ۱/۲ فروش موتور کولر هفت هزار ۷۰۰۰cooler water 5500 

cooler supplies dealer saadi

فروش لوازم کولر ابی امیر سعدی ارسال کلیه لوازم کولر با پبک درب منزل

فروش لوازم کولر۵۵۰۰ موتور کولر ۳/۴ برای کولر ۷۰۰۰ تا ۵۰۰۰ دیثنام کولر ۱/۲ اسب بخار برای کولرهای کوچیک متوسط سایز کولر ۵۵۰۰ تا کولر ۴۵۰۰ دینام ۱/۳ یک سوم اسب بخار برای کولر  های ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ استفاده شود۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳ متخصص کولر و لوازم کولر  ابی در تهران.

 فروش دینام کولر و قطعات یدکی الکتروسان: براکت بلبرینگی جلو ۴۵۰۰ براکت بلبرینگی عقب ۴۹۰۰ براکت بوشی جلو ۷۷۰۰ براکت بوشی عقب ۸۲۰۰ پایه دینام ۳۳۰۰ پلاتین مشکی ۳۶۰۰ کلاج ۴فنره پایه پلاستیکی۲۰۰۰ کلاج۴فنره پایه فلزی ۱۸۰۰ شفت مشکی دوطرف۱۶بوشی۲۶۰۰ خازن چینی ابی ۳۰۰۰ فرم

 
 تهیه و توزیع کلیه قطعات کولر آبی قطعات پلاستیکی مجموعه آبرسانی آبریز سبد واسطه بوش حد فاصل ناودونی قوطی کلید صافی شناور کولرآبی پوشال الکترو پمپ الکترو موتور بدنه فلزی بدون رنگ بدنه فلزی رنگ شده الکترو استاتیک رنگ پودری مخصوص کولر آبی 

✔✔برای قیمت تماس نگیریدجواب داده نمی شود🙏

تولید کننده بدنه کولر آبی با قیمت عمده تولید سقف کولر ستون کولر تولیدکننده بدنه کامل کولر آبی در تهران و فروش به عراق 

تلفن فروشنده لوازم یدکی و دینام کولر ابی

قطعات کولر ابی  سعدی

            اعزام سرویسکار ماهر وخلاق وباسلیقه کولر های آبی در نقاط تهران(سرویس و بادهی زیاد وخنک راباما تجربه کنید) 

قیمت پروانه کولر آبی فروش پروانه کولر آبی ۳۵۰۰ تا پروانه کولر ۷۰۰۰

قیمت حلزونی کولر آبی فروش حلزونی کولر آبی ۵۵۰۰ تا خلزونی کولر ابی ۷۰۰۰

قیمت تشتک کولر فروش تشتک کولر با ورق ضد زنگ گالوانیزه درجه یک ۴میل کفی کولر ۷۰۰۰ تا کفی کولر ۴۵۰۰

لوازم کولر آبی خیابان سعدی در تهران ۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳ قطعات یدکی انواع کولر آبیکولر آبی، کولری است که با تبخیر آب، هوا را خنک می‌کند. کولرهای آبی با فرایند سرمایش تبخیری کار می‌کنند.سرمایش تبخیری فرایندی است که در آن از پدیدهٔ تبخیر به عنوان یک جاذب گرمایی طبیعی استفاده می‌شود.cooler appliances cooler water cooler supplies dealer saadi

فروش و پخش قعطعات کولر ابی با قیمت ارزان ارسال با پیک در کمتر از یک ساعت ۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳تلفن فروشنده لوازم یدکی کولر*تعمیر و سرویس کولر ابی با بهترین کیفیت در تهران.

فروش قعطعات کولر ابی در سعدی تلفن۰۹۰۳۱۳۶۴۱۲۳بازار قعطعات کولر در تهران و ارسال به عراق و کشور های همسایه با ضمانت و اجناس کولر آبی درجه یک فروش دینام کولر ابی (تولید کننده موتور کولر آبی با ضمانت ۲ ساله با مصرف برق نصف موتوژن و دیگر موتور ها که الکی اسم بزرگ کردن .

الکترو موتور کولر آبی موتوژن مدل A 3/4فروش

فروش موتور کولر ابی با پخش به همکار به قیمت کارخانه با دوسال ضمانت بهترین دینام کولر ابی با (الکتروبرتر کمصرف برنده جایزه بهترین موتور کولر با عمر داوام ۴۷ درجه گرما با ۳۸۰ ساعت کار مدام ار اصناف تولیدگنندگان دینام موتور برقی )

الکترو موتور کولر آبی موتوژن مدل A 1/2
۵۰۵,۰۰۰ تومان
پمپ مکانیکی کولر

۵۷,۰۰۰ تومان

(۲ روز و ۱۹ ساعت پیش)
پایه کولر فلزی مدل ۰۰۰۴
تسمه کولر آبی مدل A45
۱۷,۲۰۰ تومان
زیر آب کولر کف کولر آبی
الکترو موتور کولر آبی موتوژن مدل A 1/3
شوره گیر کولر معجزه گر بسته ۲ عددی
۱۷,۰۰)
فیلتر هوای نانو کولر آبی نفس مدل ۷۰۰۰ N
۸۰۰۰۰ تومان

الکترو موتور کولر آبی فیدار مدل ۱/۲ A

۱۷۵,۰۰۰ تومان

(۹ روز و ۱۹ ساعت پیش)
پمپ وکیوم مدل VALUE VE-115

)

رابط پنوماتیک واسط ۶ به ۶ (مناسب برای اتصال شلنگ با قطر ۶)

فروشندگان (۱)

شناور کولر برهانی مدل ۱

فیلتر هوای نانو کولر آبی

۹۶,۰۰۰ تومان

(۲ روز و ۱۲ ساعت پیش)
بوش اب بندی با روکش پلاستیکی کولر آبی
۴,۰۰۰ تومان
یاتاقان کولر آبی مدل S1 بسته ۲ عددی
۲۲,۰۰۰ تومان
یاتاقان کولر آبی نوین مدل S2 بسته ۲ عددی
۱۴,۰۰۰ تومان
یاتاقان ۲ پیچ ۲۰۶ UCP پیلو بلاک
۷۵,۰۰۰ تومان
یاتاقان ثابت و متحرک لودر کوماتسو WA600-3 (سایز STD)
یاتاقان ثابت موتور دویتس ۱۰۱۳ (سایز استاندارد)
۴۷,۰۰۰ تومان
٪۱۲

۹۸,۰۰۰

۸۶,۰۰۰ تومان

(۲ روز و ۱۹ ساعت پیش)
برد مادر کولر گازی مدل QD-U12A

۳۵۰,۰۰۰ تومان

(۹ روز و ۱۹ ساعت پیش)
فولی موتور سایز ۸۵ میلیمتر نصر
٪۱۶

۵,۵۰۰

۴,۶۲۰ تومان

(۲ روز و ۱۹ ساعت پیش)
تسمه کولر آبی مدل A67
٪۱۰

۱۹,۵۰۰

۱۷,۵۵۰ تومان

(۱۷ ساعت پیش)
الکترو موتور کولر آبی ا لکتروبرتر مدل ۱/۲
۴۳۰,۰۰۰ تومان
پمپ کولرآبی موتوژن مدل P
۷,۳۰۰ تومان
فروش براکت موتور کولر در جه یک

اتاق کولر آبی با ورق گالوانیزه ضد زنگ و پوسیدگی تولید ملی افتخار تیم ملی ایران فروش بدنه کولر ابی (ستون کولر،سقف کولر و آبریز کولر و کفی کولر آبی ۳۵۰۰ تا کفی کولر ضد زنگ و پوسیدگی قیمت ۸۰ هزارتومان با بهترین ورق.

کولر آبی دارای سیستم پیچیده‌ای نیست و شما بدون تخصص خاصی قادر به سرویس آن هستید. فقط باید ابتدای کار تمامی قطعات کولر را بشناسید تا بهتر بتوانید آن را سرویس کنید. در این بحث به بررسی قطعات کولر آبی می‌پردازیم. برای خنک کردن فضای داخلی ساختمان در فصل گرم سال از لوازم سرمایشی متعددی می‌توان استفاده کرد. از چیلرها و اسپلیت‌ها گرفته تا کولرهای آبی، گازی و پنکه‌ها که هر کدام برای یک منطقه آب‌وهوایی خاص مناسب هستند.

در کولر آبی دو فرایند انجام می‌شود، یکی گردش هوا و دیگری گردش آب. هر کدام از این فرآیندها با یک سری از قطعات داخلی کولر آبی انجام می‌شوند. در هر کولر ۳ دسته قطعه وجود دارد. قطعات الکتریکی، مکانیکی و ثابت. در ادامه نام قطعات داخلی کولر آبی و ویژگی های آنها را شرح خواهیم داد.

اعزام سرویسکار کولر در کمترین زمان!
در صورتی که نیاز به سرویس زمستانه یا تابستانه کولر آبی دارید، با ثبت یک سفارش در سامانه اعزام سرویسکار کولر آبی، در سریعترین زمان خدمات نصب، تعمیر و یا سرویس کولر آبی را دریافت کنید.
ثبت درخواست

توضیح در مورد لوازم کولر آبی :

قطعات الکتریکی

قطعات الکتریکی شامل قسمت‌هایی هستند که از طریق برق، انرژی لازم برای حرکت را کسب می‌کنند. این قطعات الکتریکی به قطعات مکانیکی متصل شده و موجب حرکت آن‌ها می‌شوند. این قطعات نسبت به سایر بخش‌ها از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. زیرا در صورتی که دچار خرابی شوند یا بسوزند، هزینه تعمیر و یا تعویض‌شان بسیار گران خواهد بود. پس بیشتر مراقب قسمت‌های الکتریکی کولر باشید.

تعمیر و تعویض این قطعات باید توسط کارشناس مجرب و متخصص در این زمینه انجام شود. خودتان نباید اقدام به تعمیر این بخش‌ها کنید.

۱- موتور کولر (دینام):

منبع انرژی تمامی کولرهای آبی از طریق موتور تامین می‌شود و فرآیند گردش هوا را برعهده دارد. موتورهای برق را به صورت دو دور طراحی کرده‌اند. به این صورت که شما قادر هستید از دو سرعت موتور برق استفاده کنید. با چرخش موتور کولر، پولی کوچک به حرکت درآورده، تسمه را می‌چرخاند و در نهایت پولی بزرگ شروع به حرکت می‌کند. با چرخش پولی بزرگ‌تر، محور پروانه نیز چرخیده و در نهایت پروانه هم حرکت می‌کند. نتیجه این فرآیند تولید باد است.

موتور برق از احساسیت بالایی برخوردار است و پیشنهاد می‌شود کولر را در ساعات طولانی با سرعت تند روشن نکنید. استفاده از کولر با دور تند، مصرف انرژی را هم افزایش خواهد داد.

هر زمانی که کولر را سرویس می‌کنید، موتور را نیز تمیز کرده و در آخر آن را روغن‌کاری کنید. این روغن‌کاری موجب می‌شود موتور روان کار کند و دیرتر فرسوده شود.

مراقب باشید لوله‌های توزیع آب به شکلی تنظیم نباشند که آب روی موتور پاشیده شود.

۲- پمپ آب کولر (واتر پمپ):

قطعه‌ی مهم دیگر در کولر آبی، پمپ آب است که نقش آن کمتر از دینام نیست. این بخش فرآیند انتقال آب را انجام می‌دهد. این قطعه، آب را به بخش‌هایی بالایی کولر انتقال داده و پوشال‌ها را خیس می‌کند.

شما با زدن کلید پمپ آب، آن را روشن می‌کنید و بعد از خیس شدن پوشال‌ها، با زدن کلید موتور، دینام را روشن می‌کنید.

حساسیت این بخش کمتر از موتور نیست و باید در هر بار سرویس کولر، آن را نیز بررسی کنید. پمپ آب داخل تشتک قرار می‌گیرد و آب از قسمت زیرین آن داخل پمپ کشیده می‌شود و از طریق شلنگ انتقال به لوله‌های توزیع وارد می‌شود. برای اینکه دهانه این شلنگ دچار گرفتگی نشود، در قسمت کف پمپ یک سبد قرار دارد تا هم رسوب آب را بگیرد و هم در صورت وجود اشیاء ریز داخل آب، مانع از ورود آن‌ها به شلنگ شود.

در زمان سرویس کولر باید سبد پمپ آب را تمیز کنید تا رسوب‌های آن جدا شوند. با استفاده از یک میله نازک فلزی، شلنگ را تمیز کنید تا در صورت گرفتگی برطرف شود. در نهایت واتر پمپ را روغن‌کاری کنید.

۳- جعبه تقسیم برق کولر آبی

برق کولر باید از طریق یک قطعه تامین و به قطعات الکتریکی منتقل شود. جعبه تقسیم برق کولر انرژی الکتریکی را دریافت کرده و به قطعات کولر می‌فرستد. شما با قطع و وصل کردن کلید برق، به این جعبه تقسیم فرمان روشن و یا خاموش می‌دهید. این قسمت هم باید در جایی از بدنه کولر قرار گیرد تا مرطوب نشود و مشکلات جبران ناپذیر پدید نیاورد.

قطعات مکانیکی کولر آبی

قطعات مکانیکی، انرژی حرکتی را از قطعات الکتریکی دریافت می‌کنند. این قطعات شامل شناور، تسمه، پولی‌ها و پروانه می‌شوند. بهترین روش برای نگهداری صحیح از این بخش‌ها، روغن‌کاری به موقع است.

۱- شناور کولر آبی:

شناور عمل قطع و وصل کردن ورود آب به داخل تشتک را انجام می‌دهد. در صورتی که تشتک خالی باشد، شناور در پایین‌ترین وضعیت خود قرار دارد، در این حال، آب تا زمانی که تشتک پر شود، با شدت وارد آن می‌شود. به محض اینکه تشتک پر شد، شناور به صورت خودکار جریان آب را قطع می‌کند.

هر بار که مقدار آب موجود در کولر کم شود، شناور دوباره شیر را باز می‌کند. حال اگر شناور کولر تنظیم نباشد، بیش از حد آب وارد تشتک کولر شده و در نهایت با سرریز شدن آب روبرو خواهید شد. یا برعکس این، اگر کمتر از مقدار استاندارد آب وارد کولر شود، موجب خیش نشدن پوشال‌ها شده و کولر باد خنک نخواهد داشت. در مقاله نحوه تنظیم شناور کولر آبی در این مورد بیشتر توضیح داده شده است.

شناورهای امروزی دارای درجه‌بندی روی بنده هستند و برای تنظیمات بهتر به شما کمک می‌کنند.

۲- پولی‌های کولر آبی:

پولی از اجزا مکانیکی کولر است که موجب حرکت پروانه می‌شود. پولی کوچک به موتور وصل است و پولی بزرگ به پروانه. تسمه به دور آن‌ها چرخیده و پروانه را به حرکت درمی‌آورد. هر زمانی که کولر را سرویس می‌کنید باید پولی‌ها را روغن‌کاری کنید. خشک بودن پولی‌ها موجب صدای بلند در حین چرخش می‌شود.

۳- تسمه کولر آبی:

تسمه در کولر موجب حرکت پولی بزرگ و در نهایت چرخش پروانه می‌شود. تسمه به دور پولی کوچک که به موتور متصل است و همچنین پولی بزرگ می‌چرخد و انرژی حرکتی را به از موتور به پروانه منتقل می‌کند. اگر تسمه بیش از حد سفت و یا شل باشد، هم صدای آزاردهنده ایجاد می‌کند و هم ممکن است پاره شود. درصورتی که مشاهده کردید تسمه پوسیده شده، آن را تعویض کنید.

۴- پروانه کولر آبی:

در مرکز کولر یک مخزن حلزونی شکل دیده می‌شود که پروانه داخل آن قرار دارد. با چرخش پروانه باد تولید شده و از طریق کانال وارد ساختمان می‌شود.

در صورتی که پروانه تنظیم نباشد، به درستی حرکت نمی‌کند و درصد بالایی از قدرت موتور را هدر می‌دهد. بالانس نبودن فن یا همان پروانه موجب ایجاد لرزه در تمام بدنه کولر می‌شود. یاتاقان‌های پروانه هم باید محکم و روغن‌کاری شوند تا عملکرد فن را تحت‌الشعاع قرار ندهند.

قطعات ثابت کولر آبی

در کنار قطعات الکتریکی و مکانیکی، قطعات دیگری هم قرار دارند که ثابت هستند. قطعاتی از قبیل بدنه، دریچه‌ها، پوشال، شیر تخلیه و شبکه آبرسانی.

۱- بدنه کولر آبی:

بدنه کولر آبی مکعب فلزی است که از ۴ ستون، سقف و کفی تشکیل شده است. این بدنه فلزی بسیار مقاوم است و در برابر تغییرات آب‌وهوایی آسیب‌پذیر نیست.

تولید کننده بدنه کولر ابی ابسال؛فروش اسکلت کولر ابی انرژی،بدنه کولر لرج،تشتک کولر ارج ،فروش کفی کولر درجه یک با ورقه ضدزنگ قابل حرارت بالا..

نمایندگی لوازم کولر ابسال:

برای اینکه عمر بدنه کولر بیشتر شود، درصورتی که قسمت‌هایی از بدنه دچار رنگ پریدگی شد، بهتر است آن را ترمیم کنید.

۲-دریچه‌های کولر آبی:

در سه طرف بدنه کولر دریچه‌های مشبک قرار دارند و داخل این دریچه‌ها را پوشال می‌بندند. در صورتی که روی سطح دریچه‌ها رسوب مشاهده کردید، با فرچه آن‌ها را تمیز کنید. وجود رسوب مانع از جریان هوا ب داخل کولر می‌شود.

۳- پوشال کولر آبی:

رشته‌های کوتاه و نازک چوبی که در بسته‌های توری قرار می‌گیرند و روی دریچه‌ها بسته می‌شوند پوشال نام دارند. با خیس شدن این پوشال‌ها، بادی که از چرخش پروانه تولید می‌شود، خنک شده و فضای خانه لطیف و مرطوب می‌کند.

پوشال باید هر دوسال یکبار تعویض شود. همچنین در زمان سرویس کولر، باید پوشال‌ها را بشویید تا مانع از تجمع آلودگی، قارچ و میکروب شود. هرچه پوشال‌ها سالم‌تر، تمیزتر و مرطوب‌تر باشند، فشار کمتری به موتور کولر وارد می‌شود. در انتخاب پوشال باید دقت شود تا ابعاد آن با سایز کولر یکی باشد.

۴-شیر تخلیه کولر آبی:

شیر تخلیه در کفی کولر قرار دارد و در صورت پر شدن بیش از حد کولر از آب، آب اضافی را تخلیه می‌کند. همچنین در صورتی که بخواهید کولر را بشویید، شیر را باز کرده تا آب از کولر خارج شود.

۵- شبکه آب‌رسانی کولر آبی:

زیر سقف کولر، شبکه آبرسانی قرار دارد. آب کولر از طریق واتر پمپ و شلنگ انتقال، به لوله‌های توزیع یا همان شبکه آبرسانی منتقل می‌شود. این لوله‌ها به شکلی طراحی شده‌اند که پوشال‌ها را خیس کنند. در صورتی که این لوله‌ها دچار رسوب و گرفتگی شوند و یا به درستی تنظیم نباشند، پوشال‌ها خیس نشده و باد کولر گرم می‌شود.

با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
دکمه تماس سریع