سرویسکار کولر ابی |بهترین*کار_قیمت خوب|۰۹۱۲۴۰۷۹۴۳۸

سرویس کولر یکی از مهمترین کارهای است که در فصل بهار طرفای شهریور با شروع ماه رمضان تلفن۰۹۱۲۴۰۷۹۴۳۸|تعمیر و سرویس کولرهای آبی با لوازم درجه یک|۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵واحد اعزام تعمیرکار با داشتن پوشال،دینام کولر ۳/۴ برای کولر ۵۰۰۰ تا هفت هزار سلوزی ابسال و انرژی.

 

در محدوده غرب_____شرق___شمال تهران(کل تهران ما سرویس و تکنسین ماهر داریم>

نصب فیلترکولر آبی

برای داشتن یک کولر خنک با بادهی زیاد واحد تعمیر و سزویس کولرآبی برق امداد تهران (امداد برق تهران) ۷۷۲۲۷۲۰۵-۰۲۱ -۲۲۵۸۶۱۳۵-۰۲۱با افتخار میتوان گفت اولین کار نصی قیلتر تصفیه هوا رو از سرکت پاکان هوای سبز قرداد بست و جهت وصل برای ورود گردو غبار و دود حاصل ار ماشین ها مخصوصا” ساختمان های که نصب کولر ابسال روی پشت بام داشتند و نزدیک اتوبان صدر،بابایی،شیخ بهای و نیایش و ..بودن بودن از این ابتکار سرویسکاران ما رضایت کامل را داشتند.

 

تعمیر دینام کولر

اصولکارکرد موتورهای دیسکرون که نام علمی با ظرفیت سه چهارم و یک دوم اسب گردش دارند،سیم پیچ دینام کولر(۴۰۷۹۴۳۸-۰۹۱۲) به هسته اولیه و روتور تعمیر موتور کولر_ابی در منطقه پاسداران،هروی،نیاوران،تهرانپارس،فلکه سوم،فرملنیه و ازگل و میدان اختیاریه تا دیباجی هرموقع موتور کولر سوخت با این اوصاع بازار و گران بودن مس سیم پیچی موتور بصرف است یا خیر؟؟قیمت نو ۴۳۵ ۳/۴ است و ۱/۲ ۳۳۰ تومان هرینه نصب روی کولر هم حساب کنید.

پوشال سلورزی درجه یک

نمایندگی فروش پوشال سلوزی در شمال و سمال غرب و شرق تهران با اعزام سرویس کار کولر سلوزی با کار درجه یک،شتشوی داخل کولر با مواد تمیزکننده،روغنکاری شفت-یاتاقان و پروانه انتقال هوای خنک بین دریچه کولر تا لوله و شلنگ اب تخلیه.

پوشال های پد سلوئوزی کولرAC 7000 با نصاب که کار ان خوب یاشه و ای نوع پدها از پوشالهای چوبی خیلی خیلی بهتر و خنکتر میکند فضای خانه رو و باعث رسوب آب به داخل تشتک آب کولرهم نمیشود.

ادرس سیم پیچی موتورکولر در پاسداران خیابان دولت بعد از سه راه اختیاریه خیابان کلاهدوز محسنی کوچه گلستان ششم یا با تلفن بالا همانگ کنید جهت تعمر دینام سوخته و عویض موتور با نو.

کارسرویس کولر خوب +متخصص کارهای کولر برق و موتوری=قیمت عالی با سابقه ۲۸ ساله و اولین

سایت خدمات رسانی برق،کولر،ایفون به صورت شبانه روری با بهترین متخصصان>>>>>لطفا به هرکسی اعتماد نکنـــــد….

رضایتمندی مشتری بهترین تبلیغ ماست…

مخلصیم 😉 “”””یاعلی”””””