سرویسکار کولــر در قیطریه_اندرزگو |۲۲۵۸۶۱۳۵-۰۹۱۰۳۳۳۳۹۱۲|servickar

سرویس کار کولر آبی با کلیــــــه لوازم یدکی کولـــرابی در شمال تهران{۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵{تجریش،اندرزگـــو قیطریه،پاسداران اختیاریه شمالی و جنوبی،نوبنیاد اقدسیه ازگل خیابان صنایع و لنگری،کاوه دولت تا خیابان دیباجـــــــــی شمالی دوقوز خیابان تسلیمی و حوالی محمود نوریان عزیز بچه محل قدیمی و باصفای رستم آباد و…}

فروش موتور کولر با نصب و گارانتی درمحل (پخش کلیه لوازم کولر و موتور کولر به منطقه پاسداران و نیاوران تجریش ولنجک و.۳۳۳۳۹۱۲-۰۹۱۰٫)

 

کافیست قط زمانی که قصد راه اندازی کولرابی خود را دارید اگــــر باد خنک و سرویس کولر اصولی و درجه یک تا اخر تایستان راحت باشید ازمتخصصین وسرویسکارکولر امداد برق تهران(برق امداد) باقیمتهای مناسب و کار خوب از ما بخواهید.

مغازه کولر سازی در قیطریه،پاسداران،نیاوران کوچه عمار نرسده به نخجوان (مریم غربی) تلفن:۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵ فروشنده دینام کولــــر آبی در منطقه با بهترین موتور کولر با ضمانت ۲ ساله امداد برق تهران با باد دهی عالی و خنک زیاد هنگام سرویس کولر شما.

گذاشتن میکرو سانطر جهت افزایش باد کولر و خنکتر شده حلزونی

تکنسین و سرویس کار کولر آبسال یا انرژی یا هر برندی که کولرشما هست ما با ابتکار و ترفند های منحصر بفرد هنگاام سریس و شتشوی و انداختن پوشال چوبی و سلولزی نیو با قزار دادن میکرو سانطر بر روی خروجی تسمه به فولی نمره ۲۰ که با یک پیچ آلن به شفت درونی موتور کولر ۳/۴ (دینام سه چهارم برای کولرهــــــای ۶۰۰۰ تا ۷۰۰۰ دور نامی)

servickar cooler dar ghitariyh andarzgo, pasdaran , tajrish , ekhtiyriyeh service koler dinam cooler  nasbe motor coler abi rafe kharabi simkeshi barghe service kar

تنظیم شلنگ آب رسان به فولتر قطع کن اب

با کشیدن شلینگ کولر ابی از داخل لوله مس و چدنی با عث خنکتر شدن آب داخل تشتک کولر میشود و سرویسکار کولر|۰۹۱۰۳۳۳۳۹۱۲|| تعمیرکار ماهر کولر برق امداد تهران با بیشاز ۳۵ سال سابقه فقط در قسمت کولر و سیم پیچی که از سال ۷۲ داداش میانی ما در این صنف به فعالیت پرداخته و در کار تولید موتور کولر آبی ،سیم پیچی دینام و نصب و راه انداری با بهترین سرویس کار در کلیه مناطق غرب و شمال شرق و شمال_غرب و در شرق تهران(تهرانپارس) اماده خدمتد  رسانی هستیم.

servickar cooler

سرویسکار کولر آبی در نیاوران

در خیابان باهنر بعد از فرمانبه و تقاطع کوه نور خیابان کامرانیه شمالی کوچه شیدایی پدر بنده مغازه کولر آبی داشت و اهالی شمرون وقتی کولرشون خراب میشود یا موتور کولر می سوخت تنها نمایندگی دینام موتوژن و الکترو برتر را داشت و کولر ابسال را موتور سوخته ان را و تعویض و یک دینام اکبند با ضمانت نصب و تحویل مشتری میداد.

برقکار کولر

سیم کشی کولر ابی بر اثر مصرف بیش از حد یا اگر خوب سرویسکار کولر برقکار کولر باشد باید تمامی خروجی دور تند که با رنگ سیاه به موتور بسته میشه با تست عیب یابی دستگـــــــــــاه دیجیتال که تعمیرکار کولر ما دارند ، با زدن فانتر مولر مشکل برقی کولر مشخص و اگر نیاز به سیمکشی برق کولر داشته باشد با تلفن دفتر مرکزی اعلان خرابی و اعزام نیرو در منطقه ۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵ تماس بگیرید تا سرویسکار شبانه روزی کولر امداد برق مشکل شما را حل کند.

(رفع اتصالی فیوز و سیم کشی برق_تلفن ثابت و آیفون تصویری).خدمات برق در چیذر مینی سیتی ، بلوار ارتش ، نارنجستان هفتم ، خیابان لواسانی ( فرمانیه )، بلوار شهید اندرزگو ، ( چیذر ) ، ادامه بلوار اندرزگو ، قیطریه و بلوار صبا

خیابان قیطریه

بزرگترین و زیباترین پارک تفریحی منطقه به نام پارک قیطریه از خصوصیات منحصر به فرد زیست‌محیطی این محل می‌باشد.شرکت برق امداد تهران (www.barghemdad.ir) مفتخر است که تمامی روشنایی و برقکاری این پارک را در سال ۶۴ که بارساری کردن را برعهده گرفت و تا کنون هم نگهداری برق و تاسیات را این شرکت انجام میدهد.

کامرانیه، فرمانیه و بلوار اندرزگو) ادامه دارد؛ به این قسمت از خیابان فرمانیه، فرمانیه شرقی می گویند. سپس یک انشعاب از این خیابان از چهارراه کامرانیه به سوی فرمانیه (رده خیابان‌های تهران)

لواسانی)، خیابان اصلی منطقه می‌باشد که از چهارراه فرمانیه در شرق آغاز شده و تا چهارراه کامرانیه و بلوار اندرزگو در غرب ادامه دارد. سپس با یک پیچش از خیابان کامرانیه
محله قیطریه تهران
محله قیطریه تهران در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. خیابان اصلی این منطقه خیابان قیطریه است که پارک قیطریه در آن قرار دارد. پارک قیطریه یکی از زیباترین و بزرگترین پارک های تهران است که در گذشته به صورت طبیعی و باغ گونه بوده است و به آن باغ قیطریه می گفتند ولی با گسترش شهر امروزه تنها پارک قیطریه از آن به جا مانده است.

درختان کهنسال و جوی های آب گواه این موضوع هستند. سایر خیابان های این منطقه شامل بلوار اندرزگو، خیابان شریعتی، خیابان قیطریه، بلوار صبا، بلوار کاوه، بزرگراه صدر، خیابان چیذر، خیابان فرمانیه، خیابان قلندری شمالی، خیابان سلیمانی غربی، خیابان خراسانی، خیابان موسیوند، خیابان خلیلی، خیابان کریمی و خیابان سهیلی می باشد.
محدوده قیطریه تهران
محدوده محله قیطریه تهران شامل خیابان صبا در شمال، بزرگراه صدر در جنوب، خیابان شریعتی در غرب و خیابان و پارک قیطریه در شرق می باشد.