برقکار ۲۲۵۸۶۱۳۵|تعمیرات آیفون |رفع خرابی تلفن| سرویسکار کولر| هروی*ساقدوش

برای برطرف کردن رفع اتصالی سیم کشی برق کار_تعمــــیـرات آیفون تصــویری{{۷۷۲۲۷۲۰۵-۲۲۵۸۶۱۳۵واحد اعلان ودادن ادرس ف.وری}} خدمات مخابرات و تعمیرکار تلفن وصل خط>>سرویس کار کولر و تعمیر و نصب دینام روی کولر ابی شما با بهترین متخصصان در هر صنف کاری بهترین کــــــارباقیــــــــت مناسب به صورت شبانه روزی از امداد برق تهران||برق_امداد||بخواهید.

برقکاری

اهالی محترم منطقه هروی،پاسداران حسین اباد – مبارک اباد ،میدان ملت تا شهید عــــراقی لویزان -شیان یک تا خیابان شاه رضایی کلیه خدمات فنی مهندسی برق و الکترونیک را به شکل کاملا” حرفه ای با سابقه ۳۴ساله انچام میدهیم.

 

                              “””””””””””رضایت مشتریان عزیز بهتـــــــــــــــــــرین تبلــــــــــــــیـغ کـــــار ماست””””””

الانه توی اینترنت و نرام افزایی دیگه برقکار و تعمیرکار تلفن اف اف یا سرویس کولر زیاد میشه پیدا کـــرد واکٍثرا” در منطقه نیستند،از شهرهای دور اطراف تهران یا شمال شرق و غرب کار برقی  و خدمات رو میگرند امـــــا دریغ از یک ذره تخصص و اعتماد و انصاف *بهمین علت همیشه در انتخاب یک تعمیرکار خوب برق یا تلفن و تعمیرات درب بازکنهای برقی و تصویری دقت در انتخاب کنید.

با افتخار اولین گروه فنی برق والکترونیک در حوزه اینترنت و سایت داری دا با داشتن نمایندگی ایفون تصویری کوماکس و تابا و ت

کنما و گرفتن لوح تقدیر برترین کارافرین نمونه در سال ۸۸ و ۹۷ شرکت برق امداد یا امدادبرق تهران بخودش میبالد و درخدمت گذاری به هموطنان تهرانی اماده هستیم.

 

هروی

محله هروی در منطقه ۴ شهرداری تهران واقع شده است این محله از شمال به اتوبان بابایی و همت ، از شرق به اتوبان امام علی، از غرب به خیابان شریعتی و از …

سرویسکار کولر در میدان_هروی

برای تعمیر و سرویس کولر ابی خود با تلفن ۰۹۱۰۲۷۴۲۱۸۱ اقای سهیل یکی از متخصصین و تعمیرکارکولر وارد و بسیــــارحرفه ای ساکن در محله هروی نرسده به میدان ملت و شریفی هم موتور کولر سایز۳/۴ برای کولــــر ابسال ۵۵۰۰ تا ac7000 که روی پلاک روی ستون سمت چپ حک شده تمام مشخصات دینام ار دور نامی و ولتاژذ برقی و برقکار کولر و نصب کلید کول هوشمند تا ساده را این سرویسکار بلد است.

تعمیرکار تلفن رفع قعطی بوق از داخل ساختمان

راه های فهمیدن قعطع بودن خط تلفن از طرف مخابرات ممنطقه هروی یا مربوط به خرابی تلفن از سیم کشی داخل ساختمان(۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵رسیدگی به خطوط )

۱- 😉 گوشی برداشتن و دیدی صدای زنگ خوردن نمی اید برای اطمینان از پرداخت بدهی قبض اخرین دوره مخابرات با ۲۰۲۰ پرداخت سریع و مطمئنی داته باشید.

۲-چک کردن با اهمتر دیجیتالی(که همه تعمبیرکار این شرکت دارند ونوع خوبشهم است)

 

هِرَوی می‌تواند در موارد زیر بکار رود:

  • هروی باشندهٔ هریوه یا هری قدیم یا هرات امروزی.
  • هروی لهجه‌ای از زبان فارسی رایج در هرات.

ایستگاه متروی هروی یکی از ایستگاه‌های خط ۳ متروی تهران است که در حاشیه اتوبان صیاد شیرازی٬ بالاتر از خیابان موسوی قرار دارد. این ایستگاه به عنوان یکصد و هفتمین ایستگاه مترو تهران در تاریخ ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ افتتاح شده و دارای ۱۴۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده است.

اجرت وصل تلفن

رفع خرابی سیمکشی تلفن داخل ساختمان درکمترین زمان وبا قیمتی مناسب ۶۰هزارتومان(اجرت) تا …قیمت رفع اتصالی تلفن شهری,درست کردن قعطی بوق_تلفن بستـــــگی به نوع خرابی سیمکشی وکاهای که روی خط تلفن شاختمان شما انجام میدهد دارد،متاســــــــفانه بعضی از این شرکت ها کهخودشان اصلان اینکاره نیستند و درصد بگـــیر هستند قیمت الکی پشت تلفن به مشتری میگند و بهد یا توی کار تلفن میمونند یا اخرشدــدبـــه درمی اورند.

آموزش سیم کشی تلفن بصورت ساده و روان

در این مقاله قصد داریم تا سیم کشی تلفن را آموزش داده تا شما بتوانید خودتان در منزل این کار را انجام دهید

سیم کشی ساختمان با سیم کشی تلفن تفاوت زیادی دارد که مهمترین آن بی خطر بودن سیم کشی تلفن میباشد پس نگران برق گرفتی در سیم کشی تلفن نباشید

سیم کشی تلفن توسط خودتان کاملا قانونی و مقرون به صرفه است. نیازی به مجوز و بازرسی نیست، چرا که سیم تلفن که از جعبه به خانه شما می آید جزو اموال شما است

 

سیم کشی تلفن

سیم کشی تلفن

 

مراحل آموزش کابل کشی تلفن

مراحله اول )

ابتدا جعبه تلفن را در خارج از منزل پیدا کنید که معمولا در اندازه های ۸ تا ۱۲ اینج میباشند

جعبه تلفن معمولا جایی قرار دارد که کابل مخابراتی یا کابل تلفن از بیرون به داخل منزل وارد شده و در آن جا به جعبه تلفن متصل شده است ( در بعضی مواقع کابل تلفن مخابرات به جعبه تقسیمی وصل نیست و شما میتوانید سیم تلفن منزل را مستقیما به همان سیم تلفن وارد شده به منزل وصل کنید )

 

تعمیر سیم کشی تلفن در مبارک اباد

درب جعبه تقسیم را باز کنید در اینجا باید سوکت های اتصال و جفت های پایه و پیچ ببینید. سوکت درست همانند سوکتی است که تلفن شما در خانه از آن استفاده می کند.

به ازای هر خطی که از مخابرات به خانه شما کشیده شده باشد یک سیم به هر سوکت متصل شده است. جفت های پایه و پیچ شامل یک پیچ قرمز و یک پیچ سبز خواهند بود.

این پایه ها جایی هستند که سیم کشی جدید شما به سیم شرکت مخابرات متصل خواهد شد.

قبل از شروع سیم کشی، خط شرکت مخابرات را که به سوکت مادگی متصل شده است جدا کنید.

این کار برای احتیاط است، زیرا جریان برق (ولتاژ بسیار پایین است، اما اگر تلفن زنگ بخورد افزایش می یابد)

را از شرکت مخابرات قطع می کند. وقتی که کار سیم کشی شما تمام شد، باید مجدد آن را وصل کنید.

 

مرحله سوم )

سیم تلفن خانگی را از فروشگاه لوازم الکتریکی خریداری کنید کابل تلفن بهتر است گرد باشد

با استفاده از سیم چین یا قیچی، به آرامی پوشش بیرونی کابل را ببرید تا دو جفت از سیم های رنگی عایق دار نمایان شوند.

یک جفت قرمز و سبز خواهد بود (این جفت برای خط ۱ است) و جفت دیگر زرد و سیاه (این جفت برای خط ۲ در آینده استفاده می شود). حدود نصف اینچ (۱.۳ سانتیمتر) از سیم ها را لخت کنید.

 

مرحله چهارم )

پریز تلفن خریداری شده داری پیچ میباشد پیچ تلفن را باز کنید داخل پریز دو عدد پیچ و مهره جهت اتصال دو رشته سیم وجود دارد این دو رشته سیم تلفن را به پریز متصل کنید و در پایان درب پریز تلفن را ببندید

 

مرحله پنجم )

با توجه به طرح منزل و اتاق ها و قرار گرفتن پریز تلفن در جای مشخص شده مسیر کابل تلفن را مشخص کنید

 

مرحله ششم )

در دیوار خارجی در جایی که کابل از خانه خارج خواهد شد با دریل یک سوراخ ایجاد کنید.

 

مرحله هفتم )

کابل را از طریق دیوارها از محل پریز تا سوراخی که ایجاد کردید بکشید و سپس کابل را از داخل سوراخ رد کنید. کابل را در کنار دیوار خانه تا جعبه تلفن بکشید.

مرحله هشتم

یک سوراخ در دایره نازک قسمت پایینی درب جعبه ایجاد کنید. این پلاستیک نازک را می توان با یک مداد یا خودکار سوراخ کرد.

سیم را از داخل سوراخ به بالا بکشید و آن را از پشت پین لولا در قسمت سمت چپ درب جعبه رد کنید تا در جای خود قرار گیرد.

کابل را از پشت لولا بکشید تا بتوانید آن را به پایه پیچ های سبز و قرمز متصل کنید. پیچ ها را یک دور کامل باز کنید.

 

مرحله نهم )

نصف اینچ (۱.۳ سانتیمتر) از پوشش هر سیم را لخت کنید.

 

مرحله دهم )

هر سیم را خلاف جهت عقربه های ساعت دور پایه، بین واشر و سیم بپیچید تا سیم قرمز را به پایه پیچ قرمز و سیم سبز را به پایه پیچ سبز متصل کنید. پیچ ها روی سیم ها را محکم کنید و سوکت را دوباره متصل کنید. درب جعبه را بسته و پیچ های آن را محکم کنید.

نمایندگی آیفون تصویری تکنما تابا در هروی
ما خودمان تعمیرکار ایفون و تعمیر گوی اف اف را در محل درحضور مشتری انجاممی دهیم تلفن تعمیرکار(۰۹۱۰۳۳۳۳۹۱۲ نجمی یکی از ضبدهد ترین تعمیرکار آیفون تصویری از طرف نمایندگی کوماکس commax تابا taba نمایدگی تک نما در شمال تهرون است.

 

کفپوش ضد برق گرفتگی

کفپوش عایق برق ( فرش عایق برق ) چیست؟

استفاده از کفپوش عایق برق که از جنس پلاستیک می باشند برای جلوگیری از خطر برق گرفتگی در مکان هایی که پرسنل آن با تجهیزات برقی سر و کار دارند ضروری می باشد. این کفپوش ها با نام های مختلفی همچون : کفپوش فشار قوی ، فرش عایق برق ، لاستیک زیرپایی عایق ، کفپوش لاستیکی عایق ، عایق ترانس ، عایق تابلو برق ، لاستیک زیر پایی ضد برق ، کسری مت ،کفپوش عایق الکتریکی و لاستیک ایمنی عایق شناخته می شوند.

 

کفپوش عایق برق
برقکاری در هروی

کفپوش عایق برق

چرا استفاده از کفپوش های ایمنی ضروری می باشد؟

طبق تحقیقات انجام شده سالانه میلیون ها کارگر در سراسر جهان بر اثر بروز حوادث ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی جان خود را از دست داده و یا آسیب جدی می بینند. برق گرفتگی ناشی از عدم رعایت نکات ایمنی که عواقبی مانند سوختگی خارجی و داخلی بدن را به همراه دارد یکی از حوادث می باشد. بنابراین با استفاده از تجهیزات ایمنی و آموزش به کارگران در رابطه با رعایت نکات ایمنی می توان از جان کارگرانی که در معرض خطر هستند محافظت کرد.

کفپوش عایق برق چگونه از برق گرفتگی جلوگیری می کند؟

فرش عایق برق باید در مکانهایی که دارای تجهیزات برقی است قرار بگیرد. افرادی که با این تجهیزات کار می کنند و احتمال خطر برق گرفتگی برایشان وجود دارد باید روی این فرش ها بایستند تا در صورت بروز شوک های الکتریکی ناگهانی که از طریق پا و اتصال به زمین رخ می دهد محافظت شوند. زمانی که جریان برق از فرد عبور کند در صورتی که در زیر پای فرد فرش عایق باشد این مدار الکتریکی توسط آن قطع می شود و دیگر جریان برق نمی تواند از بدن عبور کند بنابراین خطرهایی همچون برق گرفتگی و آتش سوزی رخ نمی دهد.

آموزش کابل کشی شبکه و بررسی نکات مهم در اصول کابل کشی شبکه

آموزش کابل کشی شبکه، نکاتی مهم در رابطه با اصول کابل کشی شبکه را به شما می آموزد که با رعایت آن ها می توانید یک شبکه استاندارد با طول عمر مفید و با کیفیت را راه اندازی کنید. در صورتی که یک شبکه بر اساس استاندارهای موجود ایجاد شود، کار مدیر شبکه در طول عمر شبکه برای رهبری، عیب یابی و توسعه آن بسیار راحت و بدون مشکل خواهد بود. در ادامه مطالب به بررسی این استاندارد ها پرداخته ایم جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

آموزش کابل کشی شبکه

نمایندگی تکنما در هروی

نکات مهم در آموزش کابل کشی شبکه عبارت اند از :

۱ _ قبل از شروع کار برای بررسی نقشه ساختمان و جزئیات لازم در محل اجرای پروژه حضور پیدا کنید.

۲ _ زمینه شبکه را با توجه به شرایط فیزیکی محیط مشخص کنید. مانند : استفاده از لوله پلی اتیلن، سینی کابل، ترانکینگ، سقف یا کف کاذب، داکت و …

۳ _ محل قرارگرفتن کلاینت ها را با توجه به شرایط محیط مانند نحوه چیدمان صندلی ها و … مشخص کرده بعد از تایید کارفرما روی نقشه تعیین کنید.

۴ _ لیست لوازم مورد نیاز شبکه را تهیه کرده و برندی را انتخاب کنید که علاوه بر کیفیت مناسب متناسب با شرایط مالی باشد.

۵ _ بهتر است که تمامی لوازم مورد نیاز شبکه از یک برند باشد.

آموزش کابل کشی شبکه

آموزش کابل کشی شبکه

۶ _ هنگام تهیه لوازم مورد نیاز شبکه به این نکته توجه داشته باشید که تجهیزاتی که می خرید شرط تست داشته باشد. متاسفانه امروزه تجهیزاتی در بازار وجود دارد که بسیار شبیه به کالای اصل بوده اما کیفیت آن را ندارد. اگر تجربه لازم در این زمینه را ندارید حتما با یک کارشناس مشورت کنید.

۷ _ در شرایطی که به اجبار باید کابل شبکه و برق را کنار هم قرار دهید، حتما از کابل های فویل و شیلد دار یا فویل دار به کار ببرید.

۸ _ کابل شبکه cat5 و cat6 از لحاظ قیمتی تفاوت چندانی ندارند پس بهتر است برای داشتن پهنای باند بیشتر از cat6 استفاده کنید.

۹ _ هنگام طراحی شبکه در صورتی که این امکان وجود دارد از کابل stp استفاده حتما این کار انجام دهید چراکه کابل های stp نسبت به کابل utp هم گرانتر بوده و هم کردن با آن مشکل است.

۱۰ _ شبکه را به گونه ای طراحی کنید که اگر در آینده نیاز به اضافه کردن نودهای بیشتر بود این کار بدون مشکل انجام شود.

آموزش کابل کشی شبکه

آموزش کابل کشی شبکه

۱۱ _ کابل های شبکه باید بدون هیچ فشاری کنار هم قرار بگیرند بنابراین اندازه ترانکینگ، داکت و لوله را متناسب با کابل شبکه که در آن قرار می گیرد انتخاب کنید.

۱۲ _ اگر از ترانکینگ به کار بردن پارتیشن برای جداکردن کابل شبکه و برق برای جلوگیری از تاثیر نویز کابل برق بر روی کابل شبکه ضروری می باشد.

۱۳ _ در لوله هم برای جدا کردن کابل شبکه و کابل برق از دو لوله با کمی فاصله استفاده کنید.

مراحل انجام کابل کشی شبکه به شرح زیر می باشد

۱ _پس از آماده کردن زمینه مناسب برای قرار گرفتن کابل شبکه، مراحل کابل کشی شروع می شود. در اولین مرحله باید ابتدا و انتهای کابل را لیبل بزنید. این کار در عین ساده بودن بسیار مهم می باشد. در رسم نمودن نقشه شبکه مکان هر رشته کابل را تعیین می کنیم برای این کار به عنوان مثال در یک شبکه ۵۰ رشته ای برای پیدا کردن سر دیگر کابل شبکه در بدترین حالت باید ۴۹ بار تست کنیم این روند برای ۴۹ رشته دیگر نیز باید تکرار شود که بسیار زمان بر است.

۲ _ شبکه باید طوری طراحی شود که به صورت واضح، بتوان به نودها دسترسی پیدا کرده و به راحتی عیب یابی انجام شود برای این کار می توان از کابل های شبکه رنگی بره گرفت.

آموزش کابل کشی شبکه

تعمیر سیم کشی آیفون تصویری

۳ _ هنگام انجام مراحل کابل کشی مسیر عبور کابل شبکه را طوری آماده کنید که هنگام عبور از مسیر هیچ گونه فشار و کششی به کابل وارد نشود. دلیل این همه حساسیت این است که نباید سطح مقطع سیم های کابل شبکه دچار تغییر شود که در صورت رعایت نکردن این مسئله مقاومت سیم ها در برابر سیگنال های ارسالی و سرعت انتقال اطلاعات را کاهش می دهد.

۴ _ کابل کشی را به گونه ای انجام دهید که کابل شبکه دچار آسیب هایی مانند شکستگی، گره خوردگی و پارگی نشود.

۵ _ محل قرارگیری رک شبکه نسبت به اجزای دیگر باید در نقطه مرکزی باشد. همچنین طول کابل شبکه نباید بیش از ۹۰ متر باشد پس در طراحی مسیر عبور کابل های شبکه دقت کنید.

۶ _از دو کابل شبکه به ازای هرلینک استفاده کنید. یکی زیر بار و آن یکی برای پشتیبان در این صورت هنگام بروز مشکل می توان بدون از کار افتادن شبکه مشکل را برطرف نمود.

۷ _ لامپ کم مصرف و مهتابی باعث ایجاد نویز می شود بنابراین برای جلوگیری از نویز در رک و اتاق سرور از آن ها استفاده نکنید.

منطقه حسین اباد

محله­ ی مبارک­ آباد ـ حسین­ آباد در قسمت شمال­ غربی منطقه ­ی­ چهار شهرداری تهران قرار گرفته است.
محله مبارک آباد و حسین آباد در سال ۱۳۸۷ با یکدیگر ادغام شدند. اما تا قبل از آن هر یک محله ای مستقل در شهرداری منطقه ۴ تهران بودند. در حال حاضر این محله از شمال به بزرگراه شهید بابایی، از جنوب به بزرگراه شهید زین الدین، از شرق به بزرگراه امام علی (دارآباد) و از سمت غرب به بزرگراه شهید صیاد شیرازی منتهی می شود محله مبارک آباد – حسین آباد از شمال با منطقه ۱ شهرداری تهران، از جنوب با محله کاظم آباد و در قسمت کوچکی با محله مهران، از طرف شرق با محله شیان – لویزان، در قسمت جنوب شرقی نیز با محله شمس آباد – مجیدیه و از طرف غرب با محله ضرابخانه ـ پاسداران همسایه است.
محله مبارک آباد تا قبل از سال ۱۳۸۷ و ادغام با محله حسین آباد از سمت شمال به خیابان مغان، از جنوب به بوستان، از شرق به ریحانی و از طرف غرب به خیابان پاسداران ختم می شد و ۱۵۹۰۴ نفر در این محله ساکن بودند(معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۴، ۱۳۸۷) زمین های مبارک آباد از متعلقات عین الدوله بوده است. خانواده هروی از افراد سرشناس این محله هستند. میدان هروی دراین محل از همین خانواده نام گرفته است. رضاخان هروی بصیر الدوله بخشی از این منطقه را از عین الدوله به طور اقساط خریداری نموده است دکتر ستوده در جلد دوم کتاب جغرافیای تاریخی شمیران در مورد مبارک آباد نوشته است : املاک این سه دهکده [مبارک آباد، لویزان، شمس آباد] متعلق به عین الدوله بود و قصد فروش داشت رضا خان هروی بصیرالدوله به خیال خرید افتاد ولی نقدینه ای نداشت. از خان ناظر پولی قرض کرد و این سه دهکده را خرید. قرار بر این بود که پس از خرید و ضبط املاک قرض ناظرخان را به اقساط بپردازد. طولی نکشید خان ناظر فوت شد و بصیرالدوله صاحب املاک شد.

بدرالسلطنه همسر رضا خان بصیرالدوله بود که پس از فوت رضا خان املاک به او [بدرالسلطنه] رسید. بدرالسلطنه پس از فوت رضا خان به حباله نکاح صدیق اعلم (بعدها دکتر صدیق) درآمد. بدین ترتیب صدیق اعلم دست به این اراضی پیدا کرد (ستوده، ۱۳۷۴: ۷۴۷ دکتر کریمان در کتاب تهران در گذشته و حال می نویسد مبارک آباد در محدوده طرح ۲۵ ساله واقع و در سوی شمال شرقی شهر افتاده و جزو بخش حومه شمیران است که ۶ کیلومتری جنوب شرقی تجریش، ۲ کیلومتری مشرق راه طهران به سلطنت آباد قرار دارد. جمعیتش در فرهنگ جغرافیایی ایران ۲۵۸ تن درج آمده و از قنات مشروب می گردد.

 مبارک آباد از دهکده های آباد شده در دوران قاجاری است که در جنوب شرقی لویزان افتاده است و در گذشته به نام کاظم آباد نیز معروف بوده است. مبارک آباد در جنوب شرقی لویزان است و از شمال به حسین آباد و از جنوب به کاظم آباد و از مشرق به لویزان و از مغرب به اراضی حسین آباد محدود می شود مالک ده فعلا آقای هروی است. یک رشته قنات پر آب دارد که مظهرش در لویزان است. از آب رودخانه هم استفاده می کنند. باغ های آن بیش از لویزان است و در نتیجه سردرختی بیشتری دارد که جمعیت آن طبق سر شماری ۱۳۳۵٫ش بالغ بر ۱۱۳ تن بود که ۵۱ تن مرد و ۶۲ تن زن بودند.

اراضی این منطقه برای زراعت بسیار مرغوب بوده و محصول زیادی به دست می داده است در واقع کشت و زراعت برای زارعان این منطقه پربرکت و مبارک بوده به همین دلیل به این منطقه مبارک آباد می گفته اند که تا امروز نیز ادامه دارد. همچنین ساختمان های تاریخی در محله مبارک آباد وجود دارد که در مالکیت عین الدوله و بصیرالدوله بوده است. نگارخانه برگ و خانه فرهنگ صدف از آن جمله اند. اراضی حسین آباد نیز از متعلقات عین الدوله بوده که پس از فروش تحت مالکیت رضاخان هروی بصیر الدوله درآمده است.