تعمیرکار کولر ابی در فرشته الهیه

خدمات کولر و تعمیرات تخصصی در الهیه و فرشته :

قابل توجه الهالی محترم منطقه فرشته و الهیه :

گروه تخصصی واحد تعمیرات کولر آبی در امداد برق تهران تلفن22586135 داخلی 1 واحد تعمیرات* (اولین و قدیمی ترین سامانه خدمات برق کولر در شمال تهران با سابقه 34 ساله) با بهترین تعمیرکار کولر و خبره ترین تکنسین کولر آبی در منطقه شمال تهران (که بدونه واسطه ما خودمان تعمیرات کولر و تعمیرکار کولر ابی هستیم با بهترین لوازم کولر ابی و دینام درجه یک نصب و راه اندازی میکنیم به شرط بادهی قوی و خنکی زیاد با ترفند ها و تجربه اساتید و تیم تخصصی کولر ابی برق امداد.

تعمیرکار کولر ابی در فرشته:

اگر کولر ابی شما دوچار موتور کولر سوخته و دود زد به داخل اتاق از دریچه های کولر شما یا بازدهی کولر ابی شما کم شده و قدرت بادهی نداره یا باد گرم به داخل منزل میدهد اصلان نگــــــــران نباشید،تنها با یک تماس بهترین تعمیرکار کولر آبی در فرشته  که با تجربه و سابقه هست جهت برطرف کردن خرابی و نصب موتور کولر 3/4  تا دینام کولر 1/2 برای کولر مارک ابسال انرژی و ارج یا هر کولر دیگر را داریم.

 

فروش و نصب دینام کولر ابی درجه یک با بادهی 1800 دور سیم پیچ درجه یک با ضمانت دوساله طلای امداد برق تهران..

تعمیرکار کولر در فرشته

سرویس کار تعمیرکارکولر درمنطقه الهیه”

*پمب کولر خوب*الکترو برتر نامی نیک در صنعت دینام کولر ۲سال گارانتی*نصب موتور رایگان*بازدید کولر رایگان*افزایش باد کولر*افزایش خنکی کولر ابی*تعویض یاتاقان کولر *روغن کاری یاتاقان کولر

سرویس کولر در الهیه

*سرویس کار کولر محدوده الهیه و فرشته  تلفن 2742181-0910*تعویض موتور سوخته کولر*پمب اب سوخته کولر*سرویس کار کولربالوازم*انجام کارهای کولر ابی شبانه فوذی*لولزم درجه ۱کولر*پوشال*پوشال کولر*پوشال درجه یک*تعویض پوشال کولر پاسداران*پوشال کولر

فروشگاه دینام_کولر
ن

تعمیرات کولر ابی در فرشته الهیه:

بوی بد کولر آبی

بوی بد کولر آبی می تواند دلایل مختلفی مانند کهنگی پوشال‌ها، باقی ماندن آب در تشتک، استفاده از روغن نامناسب برای سرویس کولر، محل نامناسب نصب کولر آبی و … داشته باشد. برای اینکه بتوانید کولری خوشبو داشته باشید، باید مرحله سرویس کردن کولر را جدی گرفته و در کنار آن از پاک کننده‌هایی مانند شیشه شور و وایتکس استفاده کنید.

نصب و تعمیر کولر آبی ارج

خنک نکردن کولر آبی

بسیاری از مشتریان اچارباز از خنک نبودن باد کولر آبی شکایت داشته‌اند. یکی از دلایل خنک نبودن کولر، نبود آب یا کمبود آب در داخل کفی است که اگر این آب از مقدار استاندارد کمتر شود، دیگر پمپ توان خیس کردن پوشال‌ها را ندارد. همچنین خرابی پمپ آب نیز مانع از انتقال آب شده و کولر به خوبی محیط را خنک خواهد کرد. اگر پارچه برزنتی کولر هم دچار پارگی شده باشد باد کولر به هدر رفته و به داخل کانال وارد نمی شود.

پوسیدگی و سوراخ شدن کفی کولر آبی

وجود املاح در آب در تماس با بدنه فلزی کولر آبی، باعث زنگ زدگی و پوسیدگی کف کولر می‌شود. راه حل این مشکل عایق کردن کولر آبی است. چندین مدل مختلف برای عایق کردن کفی کولر آبی وجود دارد. اگر مشکل سوراخ شدن کفی کولر با عایق شدن قابل حل نبود، باید برای تعویض کف کولر آبی، اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت تعویض کفی کولر می‌توانید به صفحه تعرفه‌های آچارباز مراجعه کنید.

سوختن پمپ آب کولر آبی

عدم روغن کاری به موقع، گرفتگی در مسیر رسیدن آب به پمپ و کثیف بودن پوشال‌ها از دلایل مهم سوختن پمپ است. با سرویس به موقع کولر آبی می‌توانید درون کولر را به خوبی تمیز کنید. همیشه توجه داشته باشید که واتر پمپ در سبد مخصوص خود قرار گرفته باشد تا جرم و اجسام خارجی وارد آن نشود.

تعمیرنصب و تعمیر کولر آبی برفاب

پاره شدن تسمه کولر آبی

بیش از اندازه سفت بستن و یا شل بستن تسمه کولر و همچنین فرسوده شدن آن از عمده دلایل پاره شدن تمسه است. هر زمان صدای نامتعارفی از کولر به گوش رسید در ابتدا تسمه را چک کنید

نصب و تعمیر کولر آبی آبسال

 

کولر آبی با چه برند و مدل‌هایی در امداد برق تعمیر می‌شود؟

نوع برند کولر آبی محدودیتی در ارائه خدمات آچارباز ندارد، نصب و راه اندازی و تعمیر انواع کولر آبی با برند و مدل‌های مختلف مانند زیر انجام خواهد شد:

  • نصب و تعمیر کولر آبی ارج
  • و تعمیر کولرآبی برفاب
  • نصب و تعمیر کولر آبی آبسال
  • نصب و تعمیر کولر آبی رومیزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی سلولوزی
  • نصب و تعمیر کولر آبی بدون تسمه
  • نصب و سرویس کولر آبی الکترواستیل
  • تعویض بدنه کولر آبی