تعمیرات آیفون سوزوکی suzuki

تعمیرات آیفون سوزوکی

نمایندگی آیفون سوزوکی در تهران واحد تعمیرات سوزکی ۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵ – ۰۲۱۷۷۲۲۷۲۰۵تعمیر اف اف سوزوکی در کلیه مناطق تهران.

نمایندگی سوزوکی در تهران پارس

تهران خیابان عادل نبش باقری نمایندگی تعمیرات آیفون سوزکی در تهرانپارس و شرق تهران تلفن :۰۲۱۷۷۲۲۷۲۰۵ تماس بگیرد ادرس محل نصب آیفون به کارشناس وپبدهید و با تعیین وقت کارشناس تعمیر یا تعمیرکار آیفون سوزوکی برای تعمیر در محل حاضر میشود.

نمایندگی آیفون سوزوکی

نمایندگی سوزکی در پاسداران و نیاوران

جهت تعمیر آیفون تصویری خود یا ارایه خدمات پشتیبانی ایفون سوزی در شمال تهران در خیابان پاسداران و امیر ابراهیمی و نمایندگی سوزکی در نیاوران،قیطریه،تجریش و زعفرانیه با تلفن ۰۲۱۲۲۷۹۴۲۸۶ تعمیرات تخصصی آیفون suzuki واقع در شمال تهران با دادن ادرس و نشانی منزل خود کارشناس تعمیر آیفون چهت برطرف کردن مشکل اف اف شما در محل با کلیه قعطعات همراه با ضمانت و پشتیبانی آیفون سوزکی .

 

تعمیرات آیفون سوزکی

نمایندگی آیفون سوزکی در سعادت آباد (غرب)

ادرس نمایندگی سوزوکی در غرب تهران،سعادت اباد تلفن واحد تعمیر درب بازکن های تصویری سوزوکی تلفن تعمیرات ۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵ نمایندگی آیفون سوزکی در شهرک غرب و اهالی محترم بلوار دریا و هرمزان میدان کاج و بلوار ۲۴ متری که دفتر قدیمی و اولیه شرکت سوزوکی در غرب بود و الان هم حضور دارند.

آیفون تصویری سوزوکی

نمونه آیفون تصویری با قیمت آیفون سوزوکی

  • دربازکن تصویری سوزوکی SZ-415I

    آیفون تصویری سوزوکی ۴٫۳ اینچ بدون حافظه مدل SZ-415I

    ۳ سال گارانتی

    ۵۲۱,۰۰۰ تومان
    آیفون تصویری سوزوکی 4.3 اینچی با حافظه مدل SZ-415IM

    آیفون تصویری سوزوکی ۴٫۳ اینچ با حافظه مدل SZ-415IM

    ۳ سال گارانتی

    ۶۰۷,۰۰۰ تومان

آیفون تصویری سوزوکی ۷ اینچ با حافظه مدل SZ-727M

۳ سال گارانتی

۸۶۵,۰۰۰ تومان

پنل آیفون تصویری سوزوکی SZ-NUMC

آیفون تصویری سوزوکی

آیفون تصویری سوزوکی یکی از بهترین انواع آیفون تصویری ایرانی است که امکانات کافی با قیمت مناسب در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرکت علاوه بر درب باز کن تصویری، تولید کننده جک سوزوکی هم هست که موضوع بحث این مقاله نیست. از میان محصولات گوناگون این برند می توان انواع آیفون های ۴٫۳ و ۷ اینچی را مشاهده کرد، ابعاد گوناگون آیفون ها، برای موقعیت های گوناگون قابل استفاده هستند. همچنین می توانید مدل هایی با صفحه نمایش تمام لمسی و یا کلید های لمسی نیز در این مجموعه ببینید.
سوزوکی آیفون های تصویری خود را از جنس ABS که نوعی پلاستیک فشرده به شمار می رود، ساخته است. این پلیمر که دمای ذوب بالایی دارد، در زمان سوختن گاز خنثی ایجاد می کند که یکی از دلایل استفاده از ABS در تولید لوازم خانگی است. بدنه آیفون های تصویری سوزوکی، با عدم تغییر رنگ، یک انتخاب بسیار مناسب به شمار می روند. همچنین وضوح تصویر و صدا حتی در طبقات بالا، در کنار نصب ساده با تنها ۵ رشته سیم، خرید آیفون تصویری سوزوکی را به یک گزینه مناسب برای انتخاب تبدیل می کند.

نمایشگر آیفون تصویری سوزوکی

سوزوکی آیفون های خود را با نمایشگر LED عرضه می کند، همانطور که می دانید اکثر آیفون های تصویری دارای نمایشگر LCD هستند. این دو نمایشگر هر دو کریستال مایع هستند و در واقع ماهیت ساختاری یکسانی دارند، اما نوری که به آن ها تابیده می شود متفاوت است. در صفحات LCD از لامپ های فلوئورسنت کاتدی سرد استفاده شده است، در حالی که LED ها از نور پس زمینه دیود ساطع کننده نوری استفاده می کنند. به همین خاطر LED ها تصاویر شفاف تری دارند. شما می توانید از میان آیفون های ۴٫۳ یا ۷ اینچی آیفون تصویری مورد نظر خود را انتخاب کنید.

آیفون تصویری با حافظه سوزوکی

سوزوکی هم مانند دیگر تولید کنندگان آیفون تصویری، درب باز کن هایی با حافظه ضبط تصاویر عرضه می کند. با حافظه بودن آیفون این امکان را به شما می دهد که امنیت بالاتری را در رابطه با آیفون خود در اختیار داشته باشید. با فشردن زنگ درب ساختمان توسط مراجعه کننده، به طور اتوماتیک یک عکس از وی تهیه می شود. شما می توانید بعد از مراجعه به منزل از تمامی رفت و آمد ها مطلع شوید. اگر آیفون شما این امکان را داشته باشد، می توانید به جای عکس، فیلم هم ذخیره کنید. می توانید این ویژگی را برای ساختمان یا ویلایی که مدام مورد استفاده قرار نمی گیرد، به کار ببرید تا با هر بار مراجعه، از هر رفت و آمد مشکوکی مطلع شوید.

آیفون تصویری با حافظه سوزوکی ۴۱۳

در نظر داشته باشید که به جز مدل SZ-727M که دارای حافظه است، دیگر مدل های آیفون تصویری سوزوکی در دو مدل با حافظه و بدون حافظه تولید شده اند. مدل های با حافظه دارای یک حرف M در کنار نام خود هستند.
دربازکن تصویری سوزوکی با صفحه نمایش LED
آیفون تصویری سوزوکی با کلید های لمسی
همزمان با پیشرفت تکنولوژی، آیفون تصویری ها هم موارد پیشرفته مربوط به خود را گسترش داده اند، از جمله به کار گیریِ صفحه نمایش و یا کلید های لمسی. در برخی از آیفون های سوزوکی می توانید به جای کلید های شاسی، کلید های لمسی را مشاهده کنید. حُسن این کلید ها در عملکرد ساده تر و ظریف ترِ آن ها است.
آیفون تصویری سوزوکی ۴۱۵

خدمات پس از فروش و گارانتی آیفون تصویری سوزوکی

شرکت سوزوکی تمامی آیفون های خود را به مدت ۳ سال ضمانت کرده است. این ضمانت تا یکسال برای تعویض محصول و تا دو سال خدمات در محل می باشد. همچنین خدمات این شرکت در تمامی شهرستان ها هم صورت می گیرد. شما می توانید تمامی محصولات و لوازم جانبی مانند قفل زنجیری، ترانس و… را هم تهیه کنید.

موجود

پنل آیفون تصویری سوزوکی SZ-NUMC

۳ سال گارانتی

۳۷۰,۰۰۰ تومان
  • پنل آیفون تصویری کارتخوان سوزوکی SZ-UC

    پنل آیفون تصویری کارتخوان سوزوکی SZ-UC