برقکار در پاسداران 22586135

تلفن برقکار در پاسداران”09107777456 sohel barqkar pasdaran

باسلام و آرزوی سلامتی برای همه هوطنان عزیز در جای جای میهن ام ایران بخصوص بچه محل های محتــــــــرم پاسداران،دروس،دولت الی دیباجی و اختیاریه و قلهک و میرداماد و شریعتی اصلان جای نگرانی نیست زمانی که برق ساختمان شما رفت
_برق ساختمان شما قطع شد،یا سیم کشی برق آپارتمان منزلتان یا برق ارداره شرکت رفت کافیست با یک تماس با تلفن برق کار در پاسداران 02122586135 تلفن برقکار پاسداران09107777456 (barqkar pasdaran) electrician ekhtiyariyh.darud,dibaji درکمتـــــــرین زمان کارشناس برق ما با فول تجهزات عیب یابی با دستـــــگاه مجهز و مدرن {شایان ذکر است که مجموعه امدادبرق تهران واحد تعمیرات برق ساختمان با سابقع 34 ساله با بهترین برق کار ساختمان که همگی ما خودمان انجام میدهیم و برقکار الکتریکی که مبتدی یا تازه کار هستند فرق داریم هم نوع کار و هم تجهیزات تعمیرات و رفع خرابی و هم تکنسین های برق ما.

تلفن تماس با برقکار شبانه روزی :02122586135 الی 02177227205 دارای سه شعبه در غرب >شمال و شرق تهران آماده ارایه بهترین خدمات برقی الکتریکی هستیم..

تعمیرکار برق ساختمان در پاسداران و دولت

اصلان وقتی برق ساختمان دچار قعطی برق میشود که :

1-مصرف برق آپارتمان شما وقتی بیش از حد 25 امپر باشد باعت فشار برسیم های برق کشی ساختمان شما میشود و فیوز برق مینیاتوری 20 امپر مارک لگراند یاذ فلثات یا دنا که دارای تیتغر های حس گر گرمای بیش از 20رجه سانتی گرا وقتی از لوله های خرطومی برق اخل دیوار یا پریز برق تاخل داخا آشپزخانه که عموما” برق بیشتری از ساختمان استفاده میشود یا میپره فیوز برق یا اگر کلید مینایتور برق کنتور شما سالم نباشد قطع نمی کند،و از داخل سیمکشی برق منزل را خراب میکند،که در این هنگام نیازمند یک برقکار در پاسداران یا در هـــــــــرجای از منطقه شمال تهران یا غــــــرب و یا تهرانپارس بود برق کار شبانه روزی ما (امداد برق تهران شعبه پاسداران) در خدمت شما جهت رفع خرابی برق میباشد.

رفع خرابی برق در پاسداران تعمیر برق برقکار در پاسداران تعمیرکار برق دروس

2-از وسایل برقی پرمصرف ار قیبل درل ها ئدستگاه جوش یا ماشین ظرف شویس حتی اتو مو و بخاری برقی غیر استاندارد باعث اتصالی برق و ایجاد قطعی برق ساختمان میشود که در این مواقع نیاز به یک تعمیرکار برق ساختمان ماهـــــــر و برق کار ذبده دارید ،بدون تعوض سیم برق با زدن دستگاه عیب و ایراد  سیمکشی برق منزلتان را دربیاره و سریعا مثل برقکار برق امداد برطرف نمایید.

تلفن برقکار در پاسداران تا شریعتی:

برقکار در گلستان یکم الی بهستان پاسداران :

اگر برق ساختمان شما قطع شد و در دنبال برقکار در پاسداران هستید کافیست با یک تماس تا با مراجعه با درب منزلتان برق کار در گلستان ها تا بهستان و دیباجی  الی کوهستان یک تا حاج محمود نوریان عزیز بچه محل خودم ، سریع  داشتن فول لوازم و تجهیزات عیب یابی تخصصی خرابی برق شما را برطرف کنیم.

هستیم ..

برق ساختمان

electrician

امراحل یک برقکاری خوب بصورت زیر است

 

اولین مرحله برای اجرای برقکاری، نیاز به یک نقشه دقیق و کلی از ساختمان است. در واقع شروع عملیات برقکار در پاسداران 02122586135، از روی نقشه می تواند سرعت و ظرافت کار را بالا برده و بنابراین سیستم برق ساختمان، کاملاً اصولی و بر اساس استانداردهای برق کشی انجام خواهد شد.

توجه داشته باشید با حفظ احترام همکاران که تازه کار هستند و درب مغازه های الکتریکی ویمستند تا خورده کاری برقی و یک لامپ سرپیچ و از این قبیل کار برقی انجام بدهند ،خیلی تفاوت داره 
{الببته نیاز به گفتن نیست خودتان کار برقکاران ما را ببنید متوجه حرف من مبشود} به دو دلیل چون سابقه 34 ساله فقط در عرصه خدمات برق،تعمبر تلفن و ایفون با داشتن مدرک مهندسی هم علمی و هم کار تجربه ای کا از اجداد به ارث رسیده سعی بر  اینه کا بهترین کار برقکاری را برای مشتریان عزیز انجام دهیم.

 

برقکار در بلوار اندرزگـــــــو :

برقکار در اختیاریه با بهترین خدمات برقی و کار درجه یک ..

 

 

 
 تاریخ انتشار : ۱۱:۲۰ – ۰۶ فر.وردین 1400
 
 

بی برقی در پایتخت انرژی جهان

(در همین پاسداران خودمان هم بی برقی داشتیم)

شبکه آمریکایی «ای.بی.سی» اعلام کرده شهر هیوستون آمریکا که به پایتخت انرژی جهان مشهور است، با طوفانی که حدود 10 روز پیش آمد، به زانو درآمده و مردم 10 روز است که آب و برق ندارند.
 
به گزارش برق نیوز: ۲۷ بهمن ماه خبر سرمای شدید و آغاز طوفان آمریکا مخابره شد. حالا پس از گذشت ۱۰ روز خبر‌ها حاکی است نظام سیاسی پرادعای آمریکا هنوز نتوانسته اوضاع ایالت‌های جنوبی آمریکا را به حالت عادی برگرداند. به ویژه ایالت تگزاس که طوفان و سرما منجر به قطع آب و برق این ایالت شده و مردم در شرایط بسیار سختی روزگار می‌گذرانند.

در همین رابطه شبکه تلویزیونی «ای. بی. سی» نیوز آمریکا طی گزارشی از «شرایط بحرانی در ایالت تگزاس» انتقاد کرده و گفته، شهر «هیوستون»، در این ایالت که به «پایتخت انرژی جهان مشهور است، به زانو درآمده و مردم برق و گاز ندارند». در این گزارش، تصاویری از صف‌های بسیار طولانی مردم طوفان‌زده برای گرفتن کمک منتشر شده است.

مقامات این شهر به مردم توصیه کرده‌اند که در شرایط طوفانی باید قبل از مصرف آب آن را بجوشانند، در حالی که طبق گزارش ای. بی. سی مردم می‌گویند، «آبی که نداریم را چگونه بجوشانیم؟». در این گزارش همچنین نشان داده می‌شود که بر اثر ترکیدن لوله‌های یخ زده، خانه‌ها در این شهر در حال تخریب‌اند و مسئولان ایالتی و فدرال آمریکا ناتوان از کمک به مردم هستند.

خسارت ۵۰ میلیارد دلاری در تگزاس
روزنامه «ایندیپندنت» انگلیس نیز گزارش داده، طبق برآوردها، هزینه رفع خسارت‌های طوفان زمستانی در تگزاس ممکن است به ۵۰ میلیارد دلار برسد. به گزارش گروه پیش‌بینی وضعیت هوا «آکوودر»، این مبلغ هنگفت با در نظر گرفتن مبلغ حقوق‌های پرداخت نشده، جبران خسارت‌های واردشده به کسب‌وکار‌ها و خانه‌های مردم و همچنین هزینه پاک‌سازی خرابی‌ها در این ایالت و اطراف آن برآورد شده است. گفتنی است، در ادامه بحران ناشی از سرما و طوفان تگزاس و جان‌باختن حدود ۷۰ تن، بیش از ۱۳ میلیون نفر هنوز بدون آب آشامیدنی مانده‌اند و یافتن آب بسته‌بندی شده هم برای آن‌ها تقریباً غیرممکن شده است. مردم مجبورند در دمای زیر صفر در صف‌های طولانی برای خرید آب آشامیدنی بایستند. قفسه‌ها در فروشگاه‌های مواد غذایی هم به سرعت خالی می‌شوند. برخی از مردم ناچار شده‌اند برف را بجوشانند و مصرف کنند.

همچنین این طوفان مرگبار زنگ هشدار را برای بیش از ۱۰۰ میلیون نفر از تگزاس تا نیوانگلند به صدا در آورده است. «جو بایدن»، رئیس‌جمهور آمریکا، اعلام حالت «فاجعه بزرگ» در ایالت تگزاس را در دست بررسی دارد. تگزاس شاهد رکورد سرما در ۳۰ سال اخیر بوده است. یخ زدن جاده‌ها هم به یک رشته حوادث رانندگی دامن زده و از مردم خواسته شده در صورت امکان سفر نکنند./کیهان