برقکار در زعفرانیه “۰۹۱۰۷۷۷۷۴۵۶ برق کار شبانه روزی

برقکار در زعفرانیه تلفن : ۰۲۱۲۲۵۸۶۱۳۵_barghkar zaferaniyeh

 

با سلام و درود به اهالی محترم منطقه پارک وی تعمیرکار برق ساختان در محدوده خیابان ولیعصر (ععج) الی اسف و مقدس اردبیلی تا ولنجک و بلوار دانشجو و طاهری هر کار برقی دارید ،رفع اتصالی سیم کشی داخل ساختمان ،درست کردن قعطی برق موتولر خانه و برق کولر_ابی و کابل کشی کولرگاری تا تعمیرات ایفون تصویری و رفع خرابی تلفن ثابت منزل با بهترین تجهیزات و کار خدمات برقی الکتریکی با سابقه ۳۴ سال در منطقه_زعفرانیه و تجریش با هزینه منصفانه و خوب در خدمت هستیم (گروه فنی و تخصصی امداد برق واحد منطقه پارک وی و پسیان).

barghkar zaferaniyeh

زعفرانیه

برق کار درجه یک در خیابان پسیان تا کوه سفید

وقتی فیوز اصلی میپره اصلان دوباره نزننید فیویز_مینیاتوری را بالا چون بخاطر اتصالی در سیم کشی ساختمان و راه دادن فاز و نول به یکدیگر باعث اتش سوری و خرابی بیشتر در سیم برق منزلتان نشود ، و به کارشناسان ما زنگ بزنید و مشکل برقی خود را در میان بگذاریید{۲۲۵۸۶۱۳۵ یا تلفن همراه برقکار در زعفرانیه خیابان اشکستان ۰۹۱۰۷۷۷۷۴۵۶ مهندس سهیل راد متخصص رفع خرابی و برق کاری ساختمان در منطقه شماست.

تعمیرات ایفون تصویری 

بهترین تعمیرکار ایفون تصویری در رعفرانیه و ولنجک با داشتن نمایندگی اف اف تابا،کوماکس،تکنما در این منطقه در کمترین زمان در محل تعمیر گوشی آیفون تصویری مارک تابا و تکد نما رغا تعمیر کرده، واگر مشکلات سیمکشی ایفون هم داشته باشد با زدن دستگاه ایراد درب بازکن تصویری تان را برطرف میکنیم.

تعمیرکار آیفون تصویری درزعفرانیه

رفع خرابی خط تلفن ثابت*

خرابی تلفن بیشتر در این منطقه زعفرانیه ولنجک بر اثر برودت هوا یک سرما و بارش بارندگی ایجاد می‌شود به خاطر اینکه مقاومت اهمی سیم تلفن و خطوط و نداشتن جعبه تقسیم درست جعبه تلفن بر سر ورودی ساختمان بر اثر کوچکترین نوسان و نویز و یا آنهایی که از اینترنت و adsl استفاده می کنند چون بار الکتریکی زیادی هنگام دانلود و دیدن فیلم یا سرفه با روسری ساده می شود اگر سیم شما به اصطلاح که خوردگی و یا خرابی داشته باشد و کوچکترین اتصالی باعث قطعی برق تلفن خود می شود در این مواقع ما با زدن دستگاه محل خرابی و قطعی تلفن را پیدا می‌کنیم و با وارد می‌شویم خصوص و سر سوکت های مخصوص آن را به یکدیگر متصل می کنیم و بازی  دستگاه و احمد و دیجیتال این سیطره تلفن شماره بگیریم و افزایش سرعت تلفن را به نام کنید اگر شرکتی هستید و خطوط شما دچار مشکل قطع شده و از افرادی است که مسئولین دارد تعمیرکار تلفن ما در زعفرانیه در کمترین زمان مشکل شما را برطرف کند تمام کارهای مخابراتی در منطقه زعفرانیه ولنجک انجام می‌دهیم امور مشترکین تلفن منطقه زعفرانیه ما هستیم و خرابی تلفن تعمیرات سیم کشی آنها از این گوشی بیسیم تلفن شما پاناسونیک افراد دچار خرابی و مشکل شده است نمایندگی پاناسونیک و تعمیرات تلفن در منطقه زعفرانیه ما هستید اگر موتورخانه شما هم دچار خرابی شده است و رفع خرابی آن نیاز دارید بخار مهر موتورخانه و تاسیسات برقی آن در منطقه زعفرانیه منطقه شما حاضر می‌شود

 

 

 

تعمیر سیم کشی تلفن ثابت

 

 

منطقه زعفرانیه آصف اگر مشکل برق در این منطقه اصلا جای نگرانی نیست اگر در سیستم روشنایی شما دچار مشکل شده است یا در سیستم برق منزل شما اتصالی رخ داده شده اصلا نگران خرابی آن نباشید و از دست دادن و دستکاری بپرهیزید چون بیشتر خرابی‌ها و کارهای اضافی که ایجاد شده است سر اینه که یک مشکل برقی پیش آمده یا یک لامپی موقع تعویض آن سرپیچی از سریال لوستر می‌خواهند بکنند که باعث اتصالی در سیم کشی رخ می‌دهد و به خاطر اطلاعات کافی نداشتند و متخصص نبودن و دستکاری در سیستم سیم کشی برق ساختمان باعث خرابی بیشتر می شود لطفاً وقتی در منطقه زعفرانیه هستید اصلا جای نگران این باشید.

تعمیرکار برق در زعفرانیه

ما در کنار شما هستیم فقط با یک تماس با گروه فنی امداد برق تهران واحد سیار واقع  در زعفرانیه پارک تجریش و منطقه ولنجک تا با دادن آدرس شما در منطقه زعفرانیه پسیان خیابان طاهری خیابان نیاوران از دانشجو و مقدس اردبیلی و اجازی و آصف و خیابان کوه سفید و صربستان ها سریعا جهت برق کاری ساختمان در آنجا حاضر می‌شویم و مشکل شما را برطرف می‌کنیم و اگر هم کار تعمیرات سیم کشی تلفن پیدا کردن سر خط رفع نویز سیم کشی هم دارید.

برقکار ۲۴ ساعته در آصف و باغستان ها خیابان طاهری و بلوار بهزادی تا مجاورین رودخانه زعفرانیه_ولنجک

متخصصین ما که دارای مدرک گذراندن تخصص در این مورد می باشد که به شما مراجعه می کنند و مشکل شما را برطرف می‌کند رفع اتصالی معمولا ما با دستگاه انجام می دهند و برای پیدا کردن محل خرابی سیم‌کشی که فاز و نول باعث جرقه به نشده است را پیدا می‌کنیم و با گذاشتن فیوز فیوز لگراند است در محل به مشکل به وجود آمده دوباره لباسشویی خود را زده اید و یا ماکروفر استفاده می‌کنید در اکثر سیم کشی به خاطر استفاده نشده است.

 

برق کار در پارک وی

این استاندارد نقره دو تا چهارولتامپر بر اثر فشار بارتلفن الکتریکی در زعفرانیه ۲۲۵۸۶۱۳۵ است.زیاد اتصالی رخ می‌دهد و باعث قطعی و پریدن فیوز می‌شود و اگر هم توجه کرده باشید کنتور برق شما در صورت چشمک زن در مورد کارمنطقه زعفرانیه که تخصص کافی داشته باشد مشورت کنید تا در کمترین زمان مشکل شما برطرف شود اگر توجه کرده باشید طی روزهای ۲۵ آمپر و ۱۰ آمپر برای آشپزخانه و روشنایی استفاده می شود که ما از این سنتی کار بودن می‌پردازیم با زدن دستگاه دیجیتال و گرفتن آمپر مخصوص سیم کشی ورودی شما متناسب با سیم کشی و ظرفیت و برقی که ساختمان شما مصرف می‌کند فیوز را در آن محل قرار می‌دهیم و سربندی آن را انجام می‌دهیم و اگر هم مشکل آمپر کشیدن و برق بازی داشته باشد سریعا آن را برطرف می‌کنیم.

 

 

 

برقکار شبانه روزی

برقکار ماهر برای اهالی محترم ولنجک برق کار آدرس برقکار:» خیابان یمن بعداز بلوار دانشجو

تلفن برقکار ساختمان در محدوده ولنجک و زعفرانیه و پل پارک وی محمودیه خدمات برق منطقه ولنجک و زعفرانیه (خدمات برق،تلفن ثابت،آیفون وکولر)فروش لوازم الکتریکی در ولنجک تلفن برق تلفن همراه برقکار 

برقکار ساختمان تعمیرات برق ساختمان

velenjak barghkar zaferanieh

خدمات برق در خیابان ساسان خدمات برقی الکتریکی ولنجک برقکار خیابان asef st و زعفرانیه برقکار در خیابان الف برقکار در محله محمودیه رفع اتصالی برق رفع پریدن فیوز برق از کنتور برق علت پریدن فیوز برق برقکار فوری در زعفرانیه برقکار سیار درخیابان ماکویی پور تلفن خدمات برق ساختمان

تعمیرخرابی سیمکشی تلفن

و برق و آیفون تصویری برقکار در منطقه ولنجک و پارک وی برقکار مخصوص منطقه ولنجک ومقدس اردبیلی تلفن برقکار برقکار ساختمان در خیابان یمن اوین کچویی
رق کار در محدوده محله امانیه برقکار در امانیه ولیعصر روانپور خدمات برقی برقکار رفع اتصالی برق رفع پریدن فیوز برق از کنتور برق علت پریدن فیوز برق اهالی محترم ولنجک برق کار آدرس برقکار:» خیابان یمن بعداز بلوار دانشجو  برقکار فوری مخصوص محله مقدس اردبیلی رفع خرابی برق برقکار خیابان آسف رفع اتصالی و قعطی برق ساختمان

برقکار در خیابان الف

برقکار در محله محمودیه

برقکار فوری در زعفرانیه 

برقکار سیار درخیابان ماکویی پور 

تلفن خدمات برق ساختمان تعمیرخرابی سیمکشی تلفن و برق و آیفون تصویری برقکار در منطقه برقکار در خیابان الف برقکار در محله محمودیه برقکار رفع اتصالی برق رفع پریدن فیوز برق از کنتور برق علت پریدن فیوز برق رقکار فوری مخصوص محله مقدس اردبیلی رفع خرابی برق برقکار خیابان آسف رفع اتصالی و قعطی برق ساختمان در محله ولنجک و خیابان ولیعصر و پارک وی

تعمیرکار برق اوین/درکه

برقکار ساختمان تعمیرات برق ساختمان velenjak barghkar velenjak
خدمات برق در خیابان ساسان خدمات برقی الکتریکی ولنجک برقکار خیابان زعفرانیه برقکار در خیابان الف برقکار در محله محمودیه برقکار فوری در زعفرانیه برقکار سیار درخیابان ماکویی پور تلفن خدمات برق ساختمان تعمیرخرابی سیمکشی تلفن و برق و آیفون تصویری برقکار در منطقه ولنجک و پارک وی

برقکار مخصوص منطقه ولنجک مقدس اردبیلی تلفن برقکار ۰۹۱۰۷۷۷۷۴۵۶ منخصص برق انجام کار های برقی و برقکاری و الکتریکی وفوش لامپ و سیم و محافظ و …

زعفرانیه:

زَعفَرانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه منطقه ای بسیارخوشاب و مردم بافرهنگ و با دانشی هستند.

زعفرانیه از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان پهلوی (ولیعصر) و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد و جمعیت آن بر اساس آخرین سرشماری برابر با ۲۴٬۴۲۵ نفر بوده‌است. اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارتهای آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.
زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین می‌باشد.
زعفرانیه روستایی واقع در شمال غربی تجریش بین سعدآباد و ولنجک بوده‌است که از شمال به آبریز کوه، از جنوب به محمودیه، از غرب به ولنجک و از شرق به تجریش محدود بوده‌است. حسین‌علی خان مویدالممالک صاحب بخش عظیمی از زمین‌های آن بوده‌است و بیش‌ترین زمین‌های که تا نزدیکی باغ فردوس ادامه داشته، زراعی محسوب می‌شده‌است. پس از احداث خیابان پهلوی (ولیعصر کنونی) جاده‌ای برای دسترسی به اسدآباد کشیده شد که از حدود باغ فردوس شروع و به سمت شمال سعد آباد ختم می‌شد، زعفرانیه امروزی در واقع حاشیه همین خیابان قدیمی می‌باشد. یکی از محل‌های قدیمی زعفرانیه اسدآباد است، که بسیاری از پیرمردان و پیرزنان محلی باغ‌های معروف اسدآباد را به خوبی به یاد دارند و از هوای پاکی که آن روزها استنشاق می‌کردند به حسرت سخن می‌گویند از معروف‌ترین این باغ‌ها می‌توان به باغ زند کریمی، باغ خانم مروان، باغ حاجی کلاهی و باغ خیامی اشاره کرد. از این چند باغ معروف تنها باغ خیامی است که هنوز شکل و شمایل گذشته اش را تا حدودی حفظ کرده و دستخوش تغییر نشده‌است.
محله اسدآباد در میان محله‌های ولنجک تا زعفرانیه و قرار گرفته‌است که از سمت شمال به ارتفاعات البرز و از سمت شرق به رودخانه سعدآباد و از سمت غرب به خیابان شهید سرلشکر فلاحی زعفرانیه سابق محدود می‌شود. اکثر کوچه‌های منشعب از خیابان اصلی بن‌بست بوده‌است؛ هم چون خود محله که در بن‌بست کوه البرز قرار دارد و با حرکت از سمت جنوب به سمت شمال محله تغییر سبک معماری بیش تر مشهود می‌گردد. در بخش‌های شمال قدمت خانه‌ها بیش تر است و تغییر بافت جدید به قدیم پررنگ‌تر به چشم می‌آید و کوچه‌ها نیز تنگ‌تر می‌شوند. محله اسدآباد یکی از محله‌های قدیمی شمیران است که اگر چه وسعت چندانی ندارد ولی در گذشته به دو قسمت محله بالا و محله پایین تقسیم می‌شده‌است. اصلی‌ترین راه‌های دسترسی اهالی به کوچه‌های قدیمی خیابان سرلشکر فلاحی (زعفرانیه سابق) است. ابتدا اکبری‌ها و سپس زارعی‌ها و سپانلوها طوایف اولیه‌ای بودند که از سمت نایین اصفهان و استرآباد گرگان به این محل مهاجرت نمودند و پایه‌گذار این محل بودند. در این محل یک باب حمام، آب انبار خدائی و چهار قنات وجود داشته‌است. از نظر قشر بندی می‌توان اهالی این محل را در بدو شکل‌گیری محل افراد متوسطی دانست. در ابتدا این محل به دلیل اداره برقی که در آن وجود داشت برق بامداد نامیده می‌شد و بعدها به نام زعفرانیه تغییر نام داد.

 

خیابان‌ها و میادین اصلی محله زعفرانیه:

  • خیابان زعفرانیه (سرلشکر فلاحی)
  • خیابان مقدس اردبیلی (پیراسته)
  • خیابان الف
  • میدان الف
  • خیابان آصف (اعجازی)
  • میدان آصف (اعجازی)
  • خیابان ماکویی پور
  • خیابان بهزادی

بوستان‌ها

  • بوستان زعفرانیه
  • بوستان ولنجک
  • بوستان ریحان (آصف)
  • بوستان ارغوان
  • بوستان تندرستی (ساسان)

مراکز علمی و آموزشی

  • دبستان پسرانه شهید فرهنگیان (دولتی)
  • دبستان دخترانه آفتاب آذرین (غیردولتی)
  • راهنمایی پسرانه هجرت (دولتی)
  • دبیرستان دخترانه سمیه (دولتی)
  • راهنمایی و دبیرستان پسرانه فارابی (غیردولتی)
  • دبستان و راهنمایی و دبیرستان دخترانه شهید مهدوی (غیردولتی)
  • دبستان و راهنمایی و دبیرستان شهید صادقی (دولتی)
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم دریایی
  • پیش دبستان و دبستان پسرانه خاتم (غیردولتی)
با من تماس بگیر
+
با من تماس بگیرید!
دکمه تماس سریع