برقکار در اندرزگو ۲۲۵۸۶۱۳۵📞 electrician andarzgo

اولین سایت و قدیمی ترین خدمات تخصصی برق ساختمان “تعمیرات سیم کشی برق؛تلفن ثابت، تعمیرات آیفون تصویری با بهترین کیفیت و بالاترین سطح خدمتگزار کاربران با امداد برق تهران همراه باشید..

تعمیرات سیم کشی برق؛

تا تفاوت را در خدمات برق آیفون و کولر و برقکار ماهر 📲۲۲۵۸۶۱۳۵_۰۲۱ ☆تلفن برقکار در بلوار اندرزگو خیابانهای {سلیمی شمالی تا چیذر و ۳۵ متریقبطربه کوچه متقیان؛رفع خرابی برق داخل آپارتمان با حرفه ای ترین تعمیرکار برق در کمترین زمان ممکن مشکل شما رو با به روز ترین دستگاه عیب یابی دیجیتال آلمانی broken election power Germany ⏪تاهمکیفیت کار تعمیرات ماضمانتی هست و هم الکی خرج تراشی برای مشتریان محترم ب ق امداد برق امداد(barghemdad.ir) اولین سامانه خدمات تخصصی برق ^تلفن ثابت *کولر آبی و تعمیرات آیفون تصویری میباشد.

 

درکمترین زمان حدالمقدور⤵️متخصصان حرفه ای برق و خدمات برق ساختمان امداد برق تهران شبانه روزی در محدوده پاسداران اندرزگو خیابان سلیمی 🚩خیابان وطن پور خیابان صالحی فرمانیه خیابان دکتر شهید لواسانی شرقی خیابان فرمانیه خیابان کامرانیه بازدار حضوری و کلیه خدماتی که با سابقه ۳۴ ساله در این مناطق در خدمت شما هستیم اصلا جای نگرانی نیست کافیست بهترین خدمات با یک تماس با بخش کار وقت کار یا اگر کار♦️

تعمیرات آیفون تصویری با واحد تبلیغات آیفون کولر و رفع خرابی را از ما بخواهید سابقه ۳۴ ساله ما بهترین تبلیغ ماست و همه رضایتمندی ما

*رضایتمندی مشتریان است که بهترین تبلیغ ما پرس و جو کنید و سابقه و قدرت ما را در منطقه پاسداران اندرزگو (شمال طهرون) شماره تهران بپرسید .

با آرزوی سلامتی و روزهای بدون کرونا و شادکامی برای همه شما   هموطنان خوب در اندرزگو..

دوستون دارم …سلامت و پیدار باشید…++++

 

 

 

رفع مشکلات سیمکشی برق اپارتمان،برج و ساختمان ویلای در کمترین زمان با گروه فنی مهندسی برق منطقه ای شمال تهران (برق امداد)

 

 

electrician andarzgo
electrician andarzgo

امداد برق تهران 22586135

امداد برق
امداد برق برقکار شبانه روزی در شمال و غرب و شرق تهران

برقکار در بلوار اندرزگو تا فرمانیه و اقدسیه ما هستیم

با افتخار با سابقه کار درخشان در تهران بدون واسطه و ماهر بودن در تعمیرات تخصصی رفع قطعی برق ساختمان چون از سیمهای  غیر یابی با دستگاه مخصوص با تکنسین برق ماهر با کمترین قیمت و بالاترین سطح کیفیت تعمیر برق ساختمان با تعمیر برق برقکاری ساختمان برق کار شبانه روزی در محدوده شمال تهران (بولیوار شهید اندرزگو تا پاسداران خدمات برق شبانه روزی در شمال تهران و غرب و شرق .

 

 

تعمیرکار برق ساختمان :

برای کنترل از راه دور ماینر بوسیله موبایل و کنترل پارامترهای با اهمیت مانند کنترل و گزارش دما و هشدار قطع و وصل برق بوسیله پیامک و تماس دستگاه کنترل ماینر مدل TR44MA توسط تک الکتریک عرضه شده است.
استفاده از سنسور دقیق DS18B20 و باطری تک سل برای هشدار قطع برق از مزیت های این دستگاه می باشد.
با توجه به اینکه کاربران ماینر ممکن است چندین دستگاه ماینر داشته باشند می توانند برای قطع و وصل ماینر از راه دور بوسیله کنتاکتور مرکزی اقدام به کنترل نمایند.

ویژگی های کنترل راه دور ماینر با قابلیت کنترل و گزارش دما و اعلام قطع و وصل برق :
امکان معرفی 5 مدیر برای مدیریت سیستم
امکان قطع و وصل رله های 1 تا 4 با پیامک
امکان کنترل خروجی با تک زنگ در 2 مد قطع و وصل و لحظه ای
دارای 4 ورودی با تحریک 12 ولت (جهت متصل نمودن انواع سنسورها مانند سنسور دود ، حرکت و…)
امکان تغییر متن اس ام اس های ورودی و خروجی
امکان ریست سیستم از راه دور با کد
امکان گزارش گیری از خروجی ها
امکان ارتباط دادن ورودی ها به خروجی ها
دارای باتری بک آپ تک سل با قابلیت شارژ خودکار و تامین برق برد دستگاه هنگام قطع برق
امکان کالیبراسیون سنسور دما
امکان افزایش طول سیم سنسور دما
امکان زمان دادن به خروجی با تحریک ورودی
امکان تنظیم تایمر برای قطع و وصل بصورت شمارنده
امکان اطلاع از مقدار شارژ سیم کارت داخل دستگاه
امکان اطلاع از وضعیت آنتن دهی در سه سطح ضعیف ، خوب و عالی
امکان تغییر پسورد دستگاه
دارای نمایشگر led
دارای آنتن
دارای یکسال گارانتی و سه سال پشتیبانی

کاربرد باتری بک آپ :
هنگام قطع برق دستگاه انرژی لازم خود را از باتری 4.7 ولتی تامین می نماید و گزارش قطع برق را بوسیله پیامک یا تماس تلفنی به مدیر یا مدیران تعریف شده گزارش می دهد.پس از وصل برق نیز مجددا گزارش وصل برق انجام شده و سیکل شارژ باتری نیز بصورت خودکار انجام می شود.

کاربرد سنسور دمای کنترلر ماینر:
در صورتی که ماینر به خروجی های مخصوص کنترلر دمای ماینر (همین دستگاه) متصل گردد با افزایش دما که همان دمای بحرانی است می توان بصورت خودکار آنها را خاموش یا روشن نمود. یامتر بوسیله سنسور دمای کنترلر ماینر تجهیزات خنک کننده را از راه دور کنترل یا بصورت خودکار روشن یا خاموش نمود.

نکته مهم:
ماینر ها دائم کار هستند و معمولا حداقل 10 آمپر جریان کشی دارند لذا با توجه به مجموع جریان ماینرها و مشاوره با کارشناسان تک الکتریک می توانید خروجی کنترلر ماینر را بوسیله رله یا کنتاکتور ( از 10 تا 1000 آمپر ) تقویت نمایید .

توجه : سنسور دما با طول کابل 1 متر روی دستگاه قرار دارد در صورت تمایل می توانید کابل سنسور به متراژ دلخواه که در پایین همین کالا (محصولات مرتبط) قرار دارد سفارش دهید.

متعلقات همراه دستگاه :
کنترلر مدل TR44
آداپتور 12 ولت 2 آمپر
سنسور دما با طول 1 متر
باتری بک آپ تک سل 4.7 ولت با جریان بیش از 2000 میلی آمپر
راهنمای فارسی دستورالعمل استفاده از دستگاه

اهالی محترم اندرزگو تا سلیمی شمالی و جنوبی تاذ کامرانیه شمالی و حنوبی و چیذر هروقت برق ساختمان شما به مشکل خرابی خورد”برق اپارتمان شما فیوز میپرنه حتما به یک متخصص برق ساختمان (برقکار اندرزگو_3333912_0910 مهندس نجم ساروقی تعمیرکار برق در خود منطقه اندرزگـــــــو تا قیطــــریه و پاسداران {عضو انجمن مهندسین برق دانشگاه شریف و برنده اختراعات برق و الکتریکال و روش های عیب یابی سریع در خرابی های برق منازل مسکونی و اداری با کمترین هزینه بدون تعویض سیم کشی یا بالا هزینه کارفرمایان محترم )در تماس باشید یا با تلفن امداد برق تهران22586135 شعبه شمال تهران با داخلی تعمیرات با ثبت ادرس که برق منزلتان قطع شده بدهید،تا تکنسین برق به شماذ رجوع کند و مشکل برق ساختمان را برطرف نمایید.

علت نام گزاری شهید اندرگو:

این محله را به افتخار سید علی اندرزگو، چریک مبارز با رژیم پهلوی، نام‌گذاری کرده‌اند. از مهم‌ترین محله‌های هم‌جوار محله اندرزگو، می‌توان کامرانیه، فرمانیه، قیطریه و چیذر را نام برد. اگر با خودروی شخصی به اندرزگو بروید و بخواهید از این مراکز دیدن کنید، بابت جای پارک نگران نباشید چون اغلب آن‌ها پارکینگ دارند اما اگر برای خوردن خوراکی‌های خیابانی به این محله می‌روید، جای پارک پیدا نخواهید کرد، چون همیشه پیش از شما، خودروهای دیگری کنار خیابان پارک کرده‌اند.

وضعیت جغرافیایی اندرزگو

اندرزگو نام یکی از خیابان‌های شمالی است که در منطقه یک تهران واقع شده است. محله اندرزگو تهران از شمال به فرمانیه، از جنوب به چیذر، از شرق به تقاطع کامرانیه و فرمانیه و از غرب به تقاطع کاوه و صبا منتهی می‌شود. نام‌گذاری این محله به افتخار سید علی اندرزگو که یک چریک مبارز رژیم پهلوی بوده است انجام گرفته است.

مراکز خرید اندرزگو

مجتمع تجاری سانا، یکی از مهم‌ترین مراکز تجاری این محله است که برندهای مطرح و معتبری در آن شعبه دارند.

برقکار :

برطرف کردن اتصالی سیمد کشی برق داخل منزل شما (با استفاده از دستگاه مجــهز و دیجیتالی mastech electric المانی جهت عیب یابی سریع و کم هزینه با به روز ترین متودد های پیدا کردن خرابی برق داخل ساختمان ..

  1. رفع پریدن فــــیور برق اپارتمان و برج ها (پریدن فیوز محافظ جان 32آمپر)
  2. قعطی برق داخل ساختمان و نداشستن برق در پریز برق آشپزخانه و برطرف کردن خرابی برق 
  3. چراغ کنتور برق ساختمان شما قرمز است (علت چشمک زدن چراغ قرمز رنگ کنتور تک فاز آپارتمان به خاطر اتصالی در سیم کشی و قطع ب.ودن مدار برق تا جعبه تقســــیم اصلی منزل تان است)که با زدن دستگاه به دوسر سیم فاز و نول خروجی از کنتور شما تا کانکشن های خروجی به مینیاتوری 25 امپر .

 

برقکار در اندرزگو :

هم محله های عزیز در منطقه بلوار اندرزگو اگر برق منزلتان قطع شده بود در کمتزین زمان برقکار در اندرزگو (برقکار 24 ساعته در شمال تهران ) با ماهر ترین برقکار در منطقه هسنـــــیم بدون واسطه با تلفن برق کار

barghkar dar andarzgo